Gå til innhold

Kjøpte Reimatec UTEN for , var det dumt tro...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere ulldresser som svigermor har strikket. Hadde jeg kjøpt med for hadde dt nok ikke blitt brukt...

Hvis jeg bruker tynn ull mot kroppen og tykkere ull under dressen på kalde dager, vil vel dette være like bra som om dressen var foret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima uten fôr? Mener du vårdressen dems? Den veldig tynne altså?

Skrevet

Heh.. Jeg vet ikke om det heter vårdress altså;) Det var bare for å få frem at jeg ikke mente vinterdressen dems:)

Skrevet

Vi har en uten for, den er ikke helt tynn. Her på Østlandet med ganske milde vintere har den vært gull med godt med ulltøy under.

Skrevet

Nei tror ikke det...Hadde fått inn i dag...Ikke helt tynn nei, så tenker at så lenge den er vindtett, er det jo bare det man har under som gjør forskjellen.

Vi bor i Oslo forresten.

Skrevet

Brkte vår i hele fjor vinter og passer i år også. Var kjempe fornøyd med den, bevgelig, vindtett og lettere å regulere varmen når man an skifte mellom tykt og tynt ull under. En ullfrotte dress fra Janus var supert under.

Skrevet

Godt å høre! Da satser vi på det:)

Skrevet

Det er ikke den vanlige vinterdressen til Reima du har kjøpt da? Den ser liksom ikke fôret ut, men den er helt super vinterstid:) Du kan også bruke ull/fleece under. Det gjør jeg (barna) selv om de har vinterdress:)

Skrevet

Finner ikke ut av det...Er et tynt for inni, som overflaten på en syntestisk joggedress. Men ikke som foret på Troll dressen altså. Sa jeg ville ha uten for, og fikk denne....

Mye folk i butikken, så rasket den med meg. Tro hva jeg har kjøpt? he he.

Har en Trolldress her fra i fjor, og tar man ut foret på den så blir den tynnere enn Reimatec sin.

Skrevet

Mente syntetisk! Og dere som har vinterdressen til Reimatec med for, hvordan ser foret ut?

Skrevet

Jenny-penny! her på Østlandet?? Vi hadde halvannen meter snø sist vinter og jevnt -10 grader, samt en kuldeperiode hvor vi var nede i -30. Og dette er veldig på Østlandet.

Skrevet

Jeg har kjøpt vinterdressen til Reima til frøkna vår. Det er den med silikon plater i stumpen, og litt for. under der skal hun ha merinoull mot kroppen og fleece eller ull over avhengig av vær.

Skrevet

hmm.. Man ser ikke fôret på reimatecen i grunn. Men ja, det ser syntetisk ut:) hehe.. Synes det er noe av det fine med reima. Den er relativt tynn samtidig som den er veldig varm. Det gjør det enklere for barna å bevege seg i den;)

Men hva kostet den? Det gir jo en pekepinn på hvilken du har kjøpt.

Skrevet

Kostet 1099, og er str 116.

Ser nå at foret er 100 % polyester. Men poenget var at jeg ville unngå fast ullfor, fordi jeg vil få brukt noen av de fine ulldressene jeg har.

Har ingen varmeplate i rumpa som hun over skriver, men jenta mi er 5 år og sitter sjelden stille:)

Skrevet

Jeg betalte 899,- for vinterdressen til minsten (reimatec str 80), og 1499,- (tror jeg.. hehe) for vinterdressen til hu største (reimatec+ str 110)

Skrevet

ha,ha. Skulle skrive her i ØSTFOLD:) så nesten ikke snø ifjor vi.

Skrevet

Men det er bare dressene opp til 98 som har "sitteplate" i rompen! Vil tro det er vinterdress du har kjøpt, høstdressene har de jo solgt ut til 50%! Det er ikke Reima Kiddo dressen du har kjøpt da?

Skrevet

Reimatec med lettvektsfôr (hva nå enn det er... hehe) koster 1099,- tror jeg:) Sikkert den du har kjøpt. Tror den er helt ypperlig vinterstid;) Og som sagt så bruker barna mine ull og fleece under vinterdressene også. Det blir fort kaldt når man er ute på tur hele dagen om vinteren.

Skrevet

Nei er Reimatec, men sikkert med tynnere for som hun over skriver. Satser på denne jeg, med godt med ull under..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...