Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Ja, jeg har sett den. Har og lest boka, derfor (tror jeg) syntes jeg ikke den var så bra som jeg håpa Men helt grei!
flinke jenta mi!!! Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Å ja den er kjempe bra! men ha en hel rull med tørkepapir ved siden av deg.
velsignet med to Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Nei men jeg har lest boken og den var kjempesøt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå