Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Andre enn jeg som aldri kunne tenke seg å adoptere barn i lag med partner som allerde har barn fra før dersom dere ikke kunne fått barn i lag..? Jeg kunne adoptert barn med partner dersom han ikke hadde barn fra før, men ikke dersom han allerde hadde hatt barn... Hadde ikke taklet at han hadde hatt et barn som var "mer" hans i lag med ei aen, enn det vi da hadde hatt i lag.. Noen som er like sjalu av seg å føler det samme?
prebs Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Skjønte ikke helt logikken her, jeg. Om du får et barn med ham enten ved fødsel eller ved adopsjon, så vil jo han fremdeles ha et barn "ekstra" som er mer hans enn ditt...
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Den logikken skjønner bare de som er sjalu av natur, sånn som meg hehe... Hun mener at hans ekte barn er mer hans enn et adoptivbarn, dvs at han og eksen har et barn som er mer hans enn det barnet hun og mannen adoperer sammen er.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Ja selvsagt ville han det, men tenker at dersom jeg hadde adoptert et barn ilag med partner med bonusbarn, så ville det barnet vært "mer" hans enn det adopterte barnet hadde blitt,vis du forstår hva jeg mener..
Tommage♀♂ Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Når man adopterer et barn blir det jo ens eget. Tenk på alle de som får et barn og adopterer resten, de er jo like glade i alle barna
Supha Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Forstod ikke helt logikken. Kjenner folk som har adoptert som har barn fra før sammen, folk som ikke har barn fra før sammen. Osv. Det er vel forskjellige årsaker til at man velger å adoptere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå