Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 ...har kjøpt en Rulle Bevernylon Parkdress fra Stormberg (299) til lillemor, men syns den strikken i livet er så stram! Vurderte å kjøpe en fra Boco, litt dyrere (429) men veldig romslig og noe mykere. Begge er fora. Vurderte også å kjøpe en Søle Proretex fra Stormberg uten for (599) som virka ganske romslig og lett å bevege seg i. Så... Har jeg gjort et dumt valg?? Tenkte kanskje var ok å kjøpe den uten for, den kan brukes nå, og til vinteren og våren. Men blir det varmt nok midtvinters? Dersom hun har ullundertøy og f.eks ullfleecedress under? Sukk. Skulle noen ganger ønske jeg visste svaret på alt
Snupi27 Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 nja.. jeg ville ikke valgt bevernylon til emilie.. jeg syns dressen blir for tykk så det blir vanskelig å bevege seg. nå er emilie 14 mnd og har nettopp begynt å gå.. det vi har kjøpt er: reflex høstdress. den er ikke stiv men er litt foret med fleece og er vann og vindtett.. den kostet 399. hun fikk reima tec vinterdress av mormoren sin som hun skal bruke når det blir litt kaldere ute.. den syns jeg heller ikke er stiv og er godt foret.. hun kjøpte den for halvpris.. 599 =)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Takk for svar! Jeg syns også bevernylon-dressen er noe stiv å bevege seg i.. og med den strikken i livet tror jeg det blir vondt å bøye seg Må nok bytte ja.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 ..flere? Må jeg velge helt på egenhånd altså??
mamma til 2 små Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 hvis du har mulighet ville jeg gått for reima. den er faktisk helt topp:)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Ja, har tenkt på det...men blir for dyrt rett og slett. Har snaut med penger for tida :/ Så på en på baby shop til 900 ca, syntes den kjentes så stiv ut?
3småtroll♥ Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Av erfaring syns jeg det er best med tynn dress. Da kan du bruke den høst,vinter og vår og det er mye lettere å regulere varmen! Den viktigste funksjonen til en slik dress er at den er vindtett og tåler godt med vann. På det kaldeste bruker du ullundertøy og en god ulldress eller fleecedress under og da holder det:) Mye lettere å bevege seg i de tynne dressene oxo! Pass på at det er nok vidde i armene og nederst på bena til å dra over votter/støvler! Jeg kjøpte en stormbergdress for noen år siden som jeg måtte sloss med meg selv for å få vottene til snuppa gjennom åpningen- den gav jeg bort...
mamma til 2 små Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 reima opp til størrelse 92 koster ca 850, men jeg har hørt mye bra om reflex sine dresser og de koster vel 500. jeg har ikke hørt om noen som er misfornøyd med reflex, så hvis du ikke vil gi så mye, så kjøp reflex:)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Takk for svar! Ja, det er det jeg lurer på om jeg skal gjøre. Kjøpe den uten for. Da kan hun begynne å bruke den allerede også
3småtroll♥ Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Jepp! Mye mer økonomisk oxo det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå