Gå til innhold

Jobbe som nattevakt - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager alt maset jenter, om nattevakter og alt..

Men er idag blitt tilbud jobb, som nattevakt på bensinstasjon. Lønna er egentlig bra synes jeg, 200000 i året for en 50% stilling, og det er jo bare noen få tusenlapper mindre enn hva jeg har for å jobbe 100% i butikk idag..

Det er 5 netter, og 10 dager fri, altså 10 jobbenetter i mnd.

Men, er 5 nattevakter etter hverandre overkommelig?

Noen med erfaring? Ønsker råd og tips her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber natt og stortrives med det. 5 netter er ofte den grensen de setter for det kan være slitsomt å gå mange netter på rad. Men jeg har gått 8 netter på rad og det har gått bra. Nå må det og nevnes at det er veldig individuellt å jobbe natt. Noen takler det,andre ikke. Men lønna ser jo ut til å være veldig bra da på en 50% stilling? Hvor lange vakter har du da? Jeg har 9,5 timer og jobber dermed 7 vakter i mnd ca på en 50%.

Skrevet

Jeg har jobbet på hurtigruta og der er det sånn at om man først er nattevakt, så er man det hele turnusen - som er 22 dager - det blir altså 22 netter i strekk... hørte ingen klager fra de som gikk natt der :)

Skrevet

Ok..

Så 5 netter etter hverandre er overkommelig. Jeg vil da være på jobb fra 23.00 - 07.15, så det er 8 timer og et kvarter pr natt.

Også har jeg fri hver helg da, går på søndag kveld, jobber netter hele uka og av fredag morgen. Så har jeg fri hele helgen og den påfølgende uken før jeg går på igjen søndag kveld..

Tror jeg skal prøve meg jeg, finner sikkert fort ut om dette ikke er noe for meg i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...