Gå til innhold

Tusen jævla takk...........!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de idiotene som hadde kledd seg ut som bamser og rever på Aksdal senter idag. Min 2 åring har siden hun ble vettskremt idag ikke snakket om noe annet, og nå i kveld når hun la seg skrek hun " edde, edde" hun mente redde. Hun som sovner så fint er ikke lenger venn med sengen!!!!!! Og ja, jeg kjenner min egen unge så jeg er rimelig sikker på at det er denne episoden som gir resultater!!

 

Jeg kan selvsagt se gleden av desse dyra viss jeg legger godviljen til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...