Gå til innhold

Noen som vet reglene for dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har variabel inntekt hver måned (har en stilling på ca 50% og tar resten som ekstravakter). Hvordan blir dette hvis jeg blir langtidssykenmeldt eller skal ut i fødselpermisjon?? Får jeg bare utbetalt de 50% jef er ansatt, eller ser de på det jeg har jobbet i det siste??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir regnet ut et gjennonmsnitt av de siste 3 mnd eller det siste året. Jeg hadde 60 % fast, og resten ekstra. Iløpet av et år ble det 91 % stilling. Arbiedgiveren min som regnet ut det, og ga beskjed til NAV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...