mammasgo`jente Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg har variabel inntekt hver måned (har en stilling på ca 50% og tar resten som ekstravakter). Hvordan blir dette hvis jeg blir langtidssykenmeldt eller skal ut i fødselpermisjon?? Får jeg bare utbetalt de 50% jef er ansatt, eller ser de på det jeg har jobbet i det siste??
mamma sin kompis Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det blir regnet ut et gjennonmsnitt av de siste 3 mnd eller det siste året. Jeg hadde 60 % fast, og resten ekstra. Iløpet av et år ble det 91 % stilling. Arbiedgiveren min som regnet ut det, og ga beskjed til NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå