Gå til innhold

vondt i korsryggen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i korsryggen!?!

hva kan det være?

noen som har noe lignende?

kan det være ABORTSMERTER *LIVREDD*

eller bare at livmorsbanda strekker seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dro til legevakta da jeg hadde det og blødninger. Har hatt det hver dag siden. Er du usikker,ring legevakta.

Skrevet

jeg har også mye vondt i korsryggen, har hatt det siden uke 8. Er nå i uke 10. Var på første kontroll i uke 9 og nevnte dette for legen, han sa det var for tidlig med tanke på bekkenløsning, men at det nok kom fra jobbing. Skjønner det ikke, for nå har jeg vært sykemeldt en uke og har nå 2.uken min med ferie som jeg hadde til gode og er enda ikke bra selv om jeg bare slapper av.

Skrevet

vondt i korsryggen er helt normalt:)det kan du ha igjenom, hele svangerskape:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...