anetta23 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 har så vondt i korsryggen!?! hva kan det være? noen som har noe lignende? kan det være ABORTSMERTER *LIVREDD* eller bare at livmorsbanda strekker seg?
anetta23 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2008 inegn som kan svare meg??????????????
såpebobledama Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 jeg dro til legevakta da jeg hadde det og blødninger. Har hatt det hver dag siden. Er du usikker,ring legevakta.
mecluc Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 jeg har også mye vondt i korsryggen, har hatt det siden uke 8. Er nå i uke 10. Var på første kontroll i uke 9 og nevnte dette for legen, han sa det var for tidlig med tanke på bekkenløsning, men at det nok kom fra jobbing. Skjønner det ikke, for nå har jeg vært sykemeldt en uke og har nå 2.uken min med ferie som jeg hadde til gode og er enda ikke bra selv om jeg bare slapper av.
♥REBECCA♥ Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 vondt i korsryggen er helt normalt:)det kan du ha igjenom, hele svangerskape:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå