Gå til innhold

Jeg HATER Finn innimellom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter alltid på Finn og kikker etter leggetid for ungene, noe som for de fleste også er etter telefontid.

Man kan jo ikke ringe noen kl 23 når det ikke er noen man kjenner.

I går ble det lagt ut et nesten helt nytt kjøkken, mens jeg satt der inne og kikket. Jeg er bombesikker på at jeg er førstemann som tok kontakt, dog da på mail.

Men hører jeg noe tilbake?! Neida, og i dag er det gitt bort.

Ikke noe svar på min mail.

Jeg skjønner ikke at folk bare kan DRITE I Å LEGGE INN MAIL DERSOM DE ALDRI HAR TENKT Å SVARE LIKEVEL!

E så skuffa!

*lei seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke snilt å gå rundt å hate folk tenkte jeg da jeg leste overskrifta :o)........Men det var jo ikke en Finn du hatet :o)

Forøvrig så er jeg i grunn enig md deg...eller når man ringer så tidlig som man føler er "lov" på morgen, ikke får svar.........prøver igjen, legger igjen beskjed..........og 12 timer etter tikker den inn en sms: Sorry men ......... blei solgt, I GÅR! GRRRR :)

Skrevet

HEhe, BlomsterFinn:p Neida:)

Det var nok nettstedet gitt.

Jeg er jo dum også da, men jeg tillater meg å drømme jeg, gjøre ting klart og slikt. Jeg hadde alt lånt henger for jeg var så utrolig sikker på at jeg var først til mølla.

Og nå falt liksom all drømminga i knas og jeg blir kjempe lei meg. (og lærer søren ikke heller!)

Jeg som skulle bytte ut alle dørene i kjøkkenet mitt, bestille ny benkeplate osv:(

Jeg hadde liksom ALT klart for det nye fine kjøkkenet mitt... Sukk.

Er jo ikke ofte folk gir bort slikt som er i god stnad og relativt nytt heller:(

*hyyl*

Skrevet

Altså, jeg la ut en annonse i dag morges og fikk 9(!!!) svar på en time, mange i løpet av de første minuttene og det har rast inn med mail i dag. Jeg har ikke svart alle ennå. Kan jo godt hende du vil få et svar, men at de ville være sikre på at den første faktisk tok kjøkkenet. Slik at om de trakk seg ville kanskje du være neste på lista.

Skrevet

Og forresten så kan det jo hende noen ringe og de lovet bort kjøkkenet på tlf, og ikke så mailen din før etterpå da. Men skjønner at det er kjipt.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, det er kjedelig. Og jeg er åssen sånn som liksom gleder meg på forhånd og blir superskuffa :) sånne som oss lærer enten seint, eller aldri :o)

Men, det har vært en del kjøkken der inne i det siste, både på gis bort og veldig billig, så følg med du kanskje kommer det noe mer snart.

Skrevet

tåkelur; jeg sendte mailen max 5 min etter annonsen var lagt ut.

Og det er nok noen som har ringt i dagmorges som har fått kjøkkenet.

Det er det jeg synes er så innmari kjipt. De bør sjekke mail, utrolig mange som ikke gjør det! Og jeg kan jo ikke ringe når de legger ut annonsen så seint på kvelden synes jeg:(

Skrevet

SMS er tingen!

Har ofte fått sms ganske så sent på natten når jeg har solgt.

Skrevet

MEn er det greit sent på kvelden?

JEg er liksom litt sånn "overhøflig" på akkurat det der tror jeg. Vil jo ikke at folk skal bli sure på meg heller:p

Fikk du linkene?

Skrevet

Nei ikke fått noen linker enda...

Sms er liksom greit tenker jeg, da kan man svare tilbake enten med en gang eller når det passer. Jeg har alltid telefonen på pip på kveld/natt så det forstyrrer ikke, sover jeg hører jeg det ikke. Å ringe hadde jeg ikke gjort sent, selvom vi har fått telefoner rundt 23-tiden.

Skrevet

Nå har du fått PM:)

Jeg var ikke sikker på om jeg husket det eller ikke,jeg har hukommelse som en gullfisk:p

Noterer meg det for fremtiden at sms nok er det lureste:)

Skrevet

vet du, det r folk som sitter OPPÅ finn konstant. Vi solgte en bilhenger meget rimelig i sommer. Fikk sånn beskjed fra Finn at det ville gå x antall timer før linken ville legges ut; men FØR den tiden var gått (altså; de la den ut før tiden hadde gått) ringte en telefon. mens jeg snakker ringer det på andre linja -og jeg får sms. Altså 3 interesserte på noe som må være på minuttet etter utsalgsutlegging.

neste gang sender du sms.

dessuten skal jeg snart rive kjøkkenet mitt. Kom og hente dører, du..hehe

Skrevet

Kommer gjerne å henter dører jeg om du har noe som faller i smak:)

Fortell fortell, hva har du?

Og jeg sendte seriøst mail med en eneste gang asså, for jeg er en av de som BOR på Finn, når jeg ikke er her:p

Skrevet

hvitmalte

furu

ikke noe glass eller noe i de..

hm, sånne ..er det speil det heter? en-speil?

altså; herregud, klarer ikke forklare idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...