♥Snulder Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 At forståelsen for ironi ikke alltid er "inne" hos barn fikk jeg ett godt eksempel på i går. 7 åringen annonserte høyt at "Hund er best, katt er pest"... og sa at han hadde tenkt på det med ett nytt kjæledyr.. Jaha... svarte jeg og hva har du kommet frem til?? Jo...jeg har tenkt litt på en elefant.... svarte krøllebøll i fullt alvor... Hmmm... svarte jeg... Det er helt greit! Du kan få ha den på rommet ditt!! Krøllebøll titter strengt på meg og sier: Du vet at en stor elefant fort vil føle seg en smule innestengt på det lille rommet mitt!! Jeg tror jeg må snakke med dyrlegen om deg mamma... Jeg tror ikke du passer til å ha dyr!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Ha ha ha ha ha ha nei , du må nok til vetrinæren du nå:-DD Ikke lett når du ikke forstår at en elefant trenger mer plass lizzom..... Men det er mulig du måtte spørre han du er gift med også..... er jo lurt å få godkjent at en elefant skal bo på gutterommet, sånn før du kjøper`n lizzom.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Hahahaha:-) Herlige krøllebølle!!! Du tenkte kanske på de rosa elefantene du Snulder;-DDD De kan jo også fort føle seg innestengte vet du!
Gjest Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 hahahahaha =0) Der ser du,krøllebølle vet det han!! Jeg hadde nøya meg med rosa elefanter mala på bilen eller noe.Ikke fult så vanskelig å plassere di heller da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå