Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hos oss blir det hjemmelagede fløtegratinerte poteter, lammekoteletter, høstens grønnsaker og provence lammesaus!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 lammekotteletter, hjemmelaget potetmos, grønsaker og fløtesaus...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... ja jeg vet at det ble iriterende mange "M"er men det var en nødvendighet
skorpionfruen Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Vet ikke hva det blir, men noe ungarsk som noen utvekslingsstudenter fra skolen min lager til meg. Jeg har hatt dem med hjem på besøk og vist dem rundt i området og i kveld lager de mat. Veldig spennende
lille je Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Kylling med noe indiske greier. Og ris:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Kalkunbryst med potetstappe og deilig tilbehør:)
Bøggly Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Her har det allerede vært biff, pommesfrites, stekt sopp og peppersaus på meg og sønnen.
Laybik Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Jeg skal ha pai med karbonadedeig, brokkoli og spinat, gleder meg:-)
*Molly mus* Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Vi skal ha biff, 3 forskjellige sorter så det blir spennende. Som tilbehør har vi bakt potet med hvitløksmør, hvitløksdipp, grønnsaker og peppersaus. Gleder meg, min kjære som lager middag i kveld:-)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 pga svangerskapskvalme så blir det litt pommes frites og et glass cola... ikke super spennende, men noe jeg holder på håper jeg
Piipii Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Vi skal ha taco, mmmmm. Var på fest igår så perfekt mat dagen derpå
Gjest Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Vi har spist biff, stekt sopp og løk, pommes frites, salat og bernaise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå