jordbær mathilda Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har selfølgelig jentene hjemme,men mannen er på jakt denne helgen også. Lillemor har lagt seg,og de to eldste har okkupert tv..... Så her sitter jeg og blomstrer;))
Øyboeren med to små <3 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 jepp jepp, nettopp lagt snuppa, og sambo er på nattskift.. litt godt egentlig..!
månestråle32 Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Blomstrer foran tv'en og pc'en her og..... Sambo er på jobb i Oslo og kommer hjem i morra. tenker det blir en nokså tidlig kveld HAdde det ikke vært for graviditet, så skulle jeg kosa meg med vin........ men ikke denna gangen. Litt digg å vøre hjemme alene også KOs deg
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 jeg er alene i kveld å 3 uker fremmover:/ har ei tuppa på 4,5 mnd som ligger på gulvet å leker:)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 jepp.. rart å ha helgene alene igjen, skulle tro alenemor tilværselsen skulle være mer normal, siden jeg var meget godt vant med den før jeg fant exen, men det føles langt fra normalt å sitter her alene...
PAVEEL Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 jepp, jeg er alene, men det er jeg egentlig hver kveld. ekstra kjedelig en lørdagskveld da men, og med stor mage så er det liksom ikke så fryktelig mye som frister å gjøre heller. sendte bort gutta til besteforeldrene i natt:-)
cherry coke Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Er alene hver kveld. Deilig! Etter jenta har lagt seg skal jeg legge meg på sofaen med et pledd og se en grøsser=)
Holly❄️ Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Mannen min er også på jakt denne helga, så jeg og ungene er hjemme alene. Gutten min er syk, men begge to sover. Koser meg foran tvn med Heistad gele og Tab extra Egentlig litt godt og være litt alene innimellom:)
jordbær mathilda Skrevet 20. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2008 Hjelpes meg,grøsser helt alene...aldri om jeg hadde turt!!! Har kjøpt meg en ny Karin Fossum bok,få se om jeg får lest litt i den etterhvert!!
Bøggly Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Her er også gubben på jakt i helga, men foreløpig er det visst film på Disney, så alene er jeg ikke nei! Men om en halv times tid er nok poden i seng, så da er jeg "alene"..........
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Hjemme alene denne helgen også (men nå er det en stund til neste gang heldigvis) - hører snuppa underholder seg selv (og meg) på babycallen, har snop på bordet, men tvn dropper jeg i dag. Får se om det er noe liv her inne og legge kabal (doh, nå følte jeg meg som DEN kjerringa, haha). Har et halvlest dagbladmagasinet liggende i tilfelle...
fumlis og skrikerungene Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Ja, som alle andre kvelder... Går som regelt greit det, men i dag skulle jeg egentlig ønske jeg var i 30-års dagen til ei venninne i stedet:-/ Minsten har lagt seg, og jenta mi holder på å le seg ihjel av Karl og Co;-)
Laybik Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 Min samboer er også på jakt, så jeg sitter her og koser med babyen min. Skulle ønske han var her også, men jeg kan hvertfall kose meg med mat han ikke liker, hehe
Bunnies by night Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 Jepps - sambo er på jobb utenbys i en uke. Jeg koser meg glugg i hjel når jeg er hjemme alene jeg da:D Lillegutt er så grei å legge så om kvelden kooooser jeg meg med stillheten og roen, stearinlys, jobber litt med masteroppgave og ser litt på tv - mmmmmmm herrrrlig:D
Gjest Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Jeg er også alene i kveld Sambo er på fest med noen kompiser, lillemor sover og jeg har smash i kjøleskapet
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 #18 Skrevet 20. september 2008 Ja hjemme alene med guttene på 4 år og 6 mnd. Gubben er på utdrikkningsfest. Og nå er det endelig stille i huset. Minsten sliter med tenna så har holdt ett texas her.
fox`y Skrevet 20. september 2008 #19 Skrevet 20. september 2008 jepp:) jeg og guttene på 1 og 3 år er hjemme,mens mannen er på hurtigruta å jobber. Kommer hjem om litt over 2 uker:) Syns d er godt jeg. Selv om kroppen kunne trengt litt søvn og hvile pga sykdom og våkennetter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå