Gå til innhold

Nå vasker jeg klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og herrejemini, så kjedelig det er! Jeg dævver! Er jo to tonn med skittentøy her! DET TAR ALDRI SLUTT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy :P

Har ca 3 vasker i uka jeg.... pluss sengetøy og håndkler når det trengs..

Skrevet

jeg liker det, jeg da, så du får ta med deg en haug på neste treff! ;)

(tror det har noe med at vaskerommet mitt er så fint!)

Vasker 5-7 vask i uka, tenker jeg.

Skrevet

Jeg har en samboer som stort sett bruker hettegensere, og de tar jo en halv vaskemaskin, og håndkler! Herregud! Går jo fire om dagen! Og vi er to mennesker her pluss en baby! :-P

Skjønner ikke at det er mulig å (for)bruke så mye klær og sjit...

Skrevet

Forresten, hvis dere vil få slutt på problemet så er det bare å gå mer nakne! Skal ikke se rart på deg, jeg! Kors på halsen!

Skrevet

Åh.. Jeg vil også ha vaskerom.. Vi har vaskemaskin på kjøkkenet og trommel på badet og alt skittentøyet spredd pent utover hele eliligheten. Står en skittentøyskurv i gangen, men av en eller annen merkelig grunn kommer ikke tøyet seg dit bestandig...

Skrevet

Vi er to voksne og 2 barn\babyer:)

Skrevet

Jeg hadde ENDELIG kommet til bunnen av kleskorga, og da gikk sambo på soverommet og hentet dungen han hadde "mistet" på gulvet..Nå er det Mount Everest på vaskerommet igjen..

Vasker 3 maskiner per dag, og gidder ikke å henge det oppp etterhvert lenger, da blir jeg aldri ferdig.. Nå går alt i trommelen, så får det krympe det som krympe vil!!!

Skrevet

Tror det er litt kaldt å gå naken nå. Og dessuten, hvis man fryser så produserer kroppen mer spekk, og da vil jo alle turene mine være forgjeves! :-S

Skrevet

Når du blir like gammel som meg, Helene, da får du vaskerom vet du! ;) Hilsen gammel, inntørka husmor!

Skrevet

oj, det forklarer mye... *løpe og kle på seg*

Skrevet

Så om seks år er jeg gammel og inntørket men med vaskerom..?

Skrevet

Om 4 år jeg jeg gammel.. haha..

Men har vaskerom jeg da... Gammal allerede jeg da...:)

Skrevet

Jepp! Og du synes også at lykken er å brodere på lørdagskvelden! (jeg lever et trist liv. hihi)

Skrevet

Mulig du er sånn gamlis-ungdom! ;)

Skrevet

Ja, det er ikke så verst egentlig! Når skal vi starte syklubb, sa du?

Forresten er det mer å kose seg med på lørdagskvelden nå som ungene er i seng: rydde kjøkken, rydde stue, henge opp klær! Herlig!

Skrevet

Å vaske er jo bare å slenge det inn i maskinen og trykke på knappen jo, det er da ikke jobb en gang.

Skrevet

Ja. Heldigvis sorterer det seg selv i mørke og lyse farger og temperaturer, og så kryper det bort til tørkestativet og henger seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...