Gå til innhold

Hvis du skulle ut på byen i kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten:

1- kjole, strømper og pumps

2- jeans, sneakers og t-skjorte

Kommer litt an på hva man skal=)

Skrevet

Jeg skal og jeg ANER IKKE, partygarderoben min er en katastrofe :( Føler ikke for skjørt så det blir vel jeans, men hva jeg skal ha på overkroppen og sko aner jeg ikke.

Skrevet

Svarte, småle jeans, høye svarte svøletter, en stilig topp til.. smoky eyes og rettet hår.. :) Skulle ønske jeg skulle ut jeg!

Skrevet

Hva som helst,egentlig, bare jeg kunne tatt meg en tur ut:))

Kjenner jeg ble litt missunelig jeg,evigheter siden sist!

Skrevet

Iallfall dei røde skoa mine :-)

Skrevet

Takk for svar. Lurer på å ta en sort skjortekjole, sorte strømper og støvletter til......Er ikke i dag jeg skal ut da, hehe.....bare planlegger litt. ;o)

Skrevet

Jeg har kledd meg i lårkort,svart kjole,og skal ha svarte dødsråe støvletter på meg:)

Sminke sef også har jeg med en hårklemme som jeg tar av og på gjennom hele kelden..

Skrevet

Klemme som du tar av og på hele kvelden, hehe....hvorfor det må jeg nesten spørre? ;o)

Har 3 kule støvletter å velge mellom, tror jeg må få litt hjelp av venninna mi til å velge. :o)

Skrevet

Lurer også på det med klemma, men mistenker at hun slenger rundt med håret for å lure gutta til sengs. hehehee.

Forøvrig hadde jeg tatt på meg:

1. undertøy m/strømpeholder og nylonstrømpene mine. Da snakker jeg om nylonstrømper..ikke sånne normale strømper man får kjøpt på hm lzm.

2. Røde pumps

3. En sort knelang kjole som er "formfitting" og utrolig sexy uten å være sleazy og lårkort....

Og ja, i den rekkefølgen.. .*ler*

Litt sminke da seff, røde lepper og fikset håret.

Skrevet

Hehe,klemmen ja:)Jeg bare er sånn,syns håret er i veien og må få det vekk,så syns jeg klemmen/strikket lugger så må det av.Og sånn går det kvelden igjenom:-/

Skrevet

Har såååå lyst på røde pums, har bare ikke funnet noen jeg liker enda. Drømt om de i et år nå!

Kjolen jeg skal ha er veldig kort, med ikke sleazy, lurer bare på om høye heler kanskje vil gjøre det litt for sexy....? Men sexy uten sleazy er vel ikke ille, eller? Skal ha strømper som er helt sorte og tette......

Skrevet

Var laidback ute etter Coldplay konserten i går. Hadde en silke-halterneck topp i skjerfmønster, trange jeans, høye støvletter over knærne med lav hæl og skinnjakke.

Skulle jeg drat ut neste helg ville jeg hatt ett skjørt med høyt liv, en lekker ensfarget topp nedi, smykker, pumps og veske i en knæsj farge.

Skrevet

Vært på shopping idag jeg fordi jeg liskom skulle ut idag, men kan ikke allikvael, då det jeg skulle gått med idag hadde vært :

Et knallrosa silke skjørt som har et høytliv, svart vanlig topp under, et rååå kult smykke!!

Måtte kjøpt noen svarte pumps og da, men hadde tenkt å låne av noen!

Eller:

En stor svart t'skjorte, KNALL blå tights, svarte høye støvletter, og en døds kult smykke!!

Jeg høres veldig knall ut, med det var bare tilfeldig:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...