Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 hjelp meg litt nå! Dette er et "veldig" viktig spørsmål: Det gjelder pampersbleia - jeg bruker "baby dry" - gutten min ligger på ryggen og løfter beina, har snudd seg en gang - alstå ikke veldig aktiv! Hva er forskjellen på "baby dry" og "active fit"? Bør han begynne med den når han begynner å rulle, eller når han begynner å krabbe? Jada, man lurer på mye rart som førstegangsfødende:-)
prekæs Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg tror du skal konsentrere deg om å bruke den som passer til vekten. Ikke tenk på navnene:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 ikke bry deg om navnene, det er jeg enig i. Men det er ikke alltid man kan gå ut fra vekt. Vår jente er lang, men lett. dermed har vi måttet bruke bleier som har vært beregnet på tyngre barn... Men poenget er jo uansett bruk den bleia som passer.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Synes jo den sitter bra, men vil active fit sitte enda bedre kanskje? Nei, jeg fortsetter med baby dry en stund til - de funker fint! Takk for tilbakemelding! God aften, nyt lørdagen!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå