Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Som typ Microsoft paint som pleide å følge med på gamle pc'er. Skal bare gjøre noe så enkelt som å "pusse vekk" en del av et bilde, og kopiere det over på et annet bilde.. prøvde på Pic View, men får rett og slett ikke til å male over bildet.. og på tux paint kan man ikke laste opp bilde. Hjelp!
sullemor Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hvis du har Windows så har jeg en link til et gratisprogram som er veldig bra. Det heter GIMP og er nesten like bra som Photoshop, bare det er gratis. http://gimp-win.sourceforge.net/ Dette er for windows installasjon. Ellers så er det www.gimp.org Håper kanskje den kan hjelpe. Tror det er en norsk side (www.gimp.no) det du kan få tips og info om hvordan programmet fungerer (på norsk).
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Takk, da skal jeg prøve med en gang! Er det enkelt å bruke? Jeg har nemlig ikke tålmodighet til å lese og lære
sullemor Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg vet egentlig ikke hvor enkelt det er for folk som ikke er teknisk av seg. Jeg har holdt en del på med det så jeg er liksom ikke upartisk i den saken.. Du får prøve. Programmet er ihvertfall veldig bra.. Håper du finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Hmm.. jeg ble litt irritert på det programmet jeg, forstår meg ikke på sånt. Kan ikke du gjøre det for meg? Tar sikkert bare noen få minutter for deg som kan det? Værsåsnill?
sullemor Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Send meg en PM da, så kan vi finne ut av det Jeg vet jo ikke hvilke bilder det er eller hva du vil ha gjort. Litt klipping og liming er ikke noe stress. Hjelper deg gjerne, så god jeg kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå