laven111 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 uff, jeg har akkurat fått vite at jeg er gravid med nr 2.. nr 1 er 5 mnd, og jeg hadde bare jobbet 1 år da jeg skulle ut i fødselspermisjon. Dette var ikke helt planlagt, og jeg vurderer å ta abort, noe jeg ikke har så veldig lyst til. Men det jeg lurer på, om jeg beholder, har jeg rett på fødselspenger, eller må jeg jobbe 6 nye mnd for å få det? Gruer meg til evt å fortelle arb giver at jeg er gravid også...
Mannemor Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hei på deg og gratulerer med nr.2 påvei :-) Har hørt at du kun trenger og jobbe 1mnd for å få full rett på fødselspenger. Dette er nytt for i år. Lykke til og nyt graviditeten. IKKE ta abort pga dårlig samvittighet.
Vil Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Å, er det sant. Så flott da. Så bra at man har gode ordninger for gravide og småbarnsfamilier her til lands!
to_tette? Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 er det ikke sånn at man må jobbe litt, 1 mnd eller hva det er? da får man 80 %. Men hvis man ikke jobber imellom, så får man 80% av 80% (80% av det man har fått under permisjonen)?? har ikke satt meg så godt inn i dette altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå