gir.snart.opp Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 nå er jeg snart klar for pysykolog tror jeg, hvis jeg ikke klarer å bli gravid blir jeg snart gal. Hvorfor kan alle andre å ikke jeg?????
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Uff, dakkars. Det går nok snart skal du se. Hvilken pp er du i?
gir.snart.opp Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 ja uff, er inne i en periode hvor alt føles håpløst, er i 7 pp.
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 7 pp er ingenting. Dette går nok tilslutt. Brukte selv 13 pp på første. Og klikker du på nicket mitt og mine bilder ser du verdens mest nydelige gutt. Ikke mist motet nå. Husk, for hver pp som går er du en pp nærmere målet. Lykke til videre ;-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 han va jo bare utrolig skjønn! :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Jepp, han er bare så nydelig
Minnie_Moon Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 7 pp er da lenge nok... synes egentlig alt over 1 pp er for mye, for man vil jo helst bli gravid med en gang man begynner å prøve. Og det er spesielt frustrerende når mange rundt en blir gravide og en selv bare får mensen hver mnd. Kjedelig! Men hold ut. Plutselig en dag blir det din tur! Det er ikke unormalt å bruke inntil ett år på å bli gravid, så ikke tenk at du ikke kan riktig ennå selv om det kan føles slik.
Elva Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Du e ikkje aleina Baby25. Fekk mensen i dag å føle meg heilt deppa. E nå på min 10 pp å prøve å holla motet oppe ! E gla for ein ting da, at syklusen min har gått ner fra 42 til 27 dagar. Så håpe å få klaff i månane så komme nå. Me får kryssa fingrane å håpa på ein sommer beibi
gir.snart.opp Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 ikke så lett å holde motet opp nei, synes alle har unger eller er gravide rundt meg. Vil bare så gjerne at ting skal klaffe......snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå