Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hva er best? Har hørt om mange som ikke er så fornøyd med induksjon, men er ikke gass litt styrete også?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hva med gode, gammeldagse kokeplater? Det har faktisk jeg lyst på neste gang om det er å få tak i. Er sååååå lei av å gjøre ren den keramiske toppen, og kan ikke tenke meg det blir noe bedre med induksjon. Gass er nok veldig bra, men selv om det er en tanke irrasjonelt ville jeg fått litt angst av å ha gass i huset...
prekæs Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Ikke noe å tenke på en gang. Induksjon. Ingenting brenner fast på platen og av den grunn enkelt renhold. Og kjappere enn gass ved oppkoking. Har du prøvd å gjøre ren en gasskomfyr noen gang? Prøv det;)
Potetnisse Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Har gasskomfyr, jeg, og syntes det er strålende!! Ikke styrete, det blir fort varmt, fantastisk å wok'e med og syntes ikke rengjøringen av komfyren min er noe særlig vanskelig? Og stresser ikke med gass i huset, det er skikkelig sikring og liten til ingen sjans for lekkasje.. Tror jo også induksjon skal være bra, men har ingen erfaring der.. Lykke til!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg hadde uten tvil valgt induksjon=) Kan ikke skjønne at noen ikke er fornøyd med det? Da må det isåfall være noe galt med kjelene eller platene dems... hehehe Induksjon er mer barnevennlig enn gass også.
Bomchicka Wah Wah Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Jeg har hørt at gassovner kan gi barn astma. Mulig jeg tar feil. Kanskje du kan prøve å google etter artikler om dette.. Jeg ville gått for induksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå