Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=108&show=19 eller det kansje gammelt nytt ?? ble litt sjokka bare ...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det er gammelt nytt ja, og oppe til evig diskusjon her inne...
Libido- Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 old news.. Nestle er ikke så stort i Norge, men i andre land selger de enormt med forskjellige produkter. Sikkert derfor "alle" tror så godt om dem her hjemme.
Kjukka Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Det der er jo old old... og Nestle har gått bort fra det nå!! Helt idiotisk at det ligger ute på ammehjelpen. Jævla ammemafiaen i Norge altså, skulle jo tro at mme innehold blåsyre. Får helt makk jeg!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Ja barn som får MME kunne jo like gjerne fått rein sprit på flaska...
Gjest Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 hehehe ja helt enig der June&<3Ellen<3 ... jeg har fått beskjed av h.søster og ikke lære ungen min og like mme .. og nå skal ho være borte ei uke på ferie hos mamma og pappa ... må jo ha mme da puppen plustelig blir borte ... sykt altså ...
Cat.68 Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Nestle har IKKE gått bort fra dette ennå. Den dag idag har de representanter som deler ut gratisprøver til barselskvinner i 3 verlden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå