Gå til innhold

Mannen er usikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj...har havne i en kinkig situasjon her...Har en gutt på snart fire og jeg har lenge hatt lyst på en til. Har vel alltid hatt en visjon om at når jeg først får barn så blir de relativt tette, og når jeg ble gravid med lillefar som 23-åring så var min plan at hvis vi skulle få flere barn så skulle de komme med relativt kort mellomrom..Vet ikke om noen skjønner hva jeg mener, vanskelig å forklare. Man tar på en måte et valg om man skal bli tidlig eller sent foreldre...? Vi valgte å få barn tidlig, og jeg ønsker ikke at lillemann skal bli altfor stor før det blir søsken på han. Søstern til sambo skal ha nr to nå, 12 år etter førstemann, og det er ikke noe jeg ønsker. Har jeg ikke flere barn da, får det heller være med det. Vi har lekt med tanken på en til en stund og var egentlig enige om å hoppe i det nå. Hadde en kjemisk sist pp. Så nå har mannen fått nerver vil vente kanskj ett år eller to, og det dreier seg mest om penger og økonomi. Jeg skjønner godt hva han mener, men jeg syns han ser alt for svart på situasjonen vår, vi har flott leilighet, to biler, penger nok til mat og alt annet vi vil ha. Vi har fantastiske besteforeldre som hjelper oss. Selv om renta skulle gå opp så hadde vi klart oss fint.

Samtidig går ikke jeg på p-piller, vi bruker ikke annen prevansjon. hadde siste mens 5/9 og stabile 28 dagers sykluser så el var i følge mine beregninger i går. Men, jeg fikk el-slim fra fredag forrige uke til tirsdag denne uken, mulig det har blitt noe kluss pga den kjemiske sist mnd, og vi hadde sex to ganger på mandag og en gang på torsdag.

Jeg kjenner at jeg virkelig håååper at jeg har blitt gravid denne mnd, og jeg vet at sambo hadde blitt glad sånn innerst inne. Men likevel har jeg ikke noe stort håp om at det har klaffet. Uff, vet ikke hvor jeg vil med dette, mulig jeg er bare teit og ego som føler det jeg gjør, men ...godt å få det ut i alle fall. noen andre som har det slik kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i samme båt, mannen var klar en stund, men så fikk jeg også en kjemisk grav...he, he, nesten som å lese om meg selv dette inlegget.. og da snudde han på flisa...

Men han har lovt meg denne pp så jeg må bruke den for alt den er verdt... hadde el ca lørdag- mandag en gang.

Jeg vil jo ikke lure han så jeg sa fra at el var på ferde.

Han ville ha sex.., og da fikk han valget enten sex og at han må gå inni meg, eller ikke noe sex....ha, ha, ha.. jeg er sleip vett!!!

så det ordna seg det...knis, håper det blir noe denne pp.

jeg vet at han vil bli glad innerst inne, han bare er så pengefiksert innimellom....

Skrevet

Joda, er i samma båt.. Er veldig opp og ned med mannene her. Først så vil han ikke, så vil han. Tar med bilstolen oppover som søstren har lånt osv. Så vil han ikke igjen.

Jeg går ikke på noen prevansjon og ikke kommer jeg til å ta i bruk noe heller. Syns ikke det skal være så mange år mellom søsknene. Så jeg er nå egoistisk for lillemann sin skyld og VIL ha en baby til. NO

Håper på klaff denne mnd så jeg slipper mere tull framover. Tar på dette..

Skrevet

Så godt at det er noen som forstår...blir gal av den vinglingen hans. Jeg ønsker et barn til nå også for lillegutt sin skyld, merker at han kunne ha godt av å det. I går var vi ute en tur og når vi kom hjem ville mannen ha sex, og han kom inni meg...selv om han like før hadde sagt at han var i tvil. Er bare litt redd for at det var litt for sent ift el denne mnd, som etter planen skulle vært fredag, men som jeg tror kanskje kom tidligere i uka siden jeg hadde el slim allerede en uke etter ikm. Ble gravid på første forsøk med lillegutt og ble gravid like lett for et par år siden men mistet da i uke 9. Vi klarte jo også å befrukte et egg sist mnd men som endte i kjemisk. Krysser fingrene i alle fall, jeg vil jeg vil! Krysser fingrene for dere og =)

Skrevet

Krysser fingrene for dere jeg også..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...