Gå til innhold

*Klar for 09-baby *

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk for svar:)

pleier å gå 28-30 dager men nå gikkd et over 30 ihvertfall mellom to mens. men i dag ble jeg så kvalm av å kjøre bil, har noe stikkinger i sidene litt nede og mageknip. aner ikke hva det er men kan jo være el som nærmer seg. jeg har ikke hatt sex hver dag siden mens var ferdig, men annenhver. kommer til å fortsette med det en uke til. skulle hatt el i dag, men er alt forsøvet så er det nok ikke mer enn en uke. for jeg kan vel ikke ha eggløsnig så tidlig som noen dager etter avsluttet mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Jeg sliter også med ustabile sykluser etter en SA i juli. Fikk mensen siste gang 18. august, og hadde halveis positive EL-tester (litt varierende i to uker) og trodde jeg skulle ha mensen rundt disse tider. Men tidligere i uken testet jeg kjempepositivt på EL igjen, som da tydelig var to uker forsinket. Så da var det bare å kalle mannen hjem fra jobb;) Men hvis jeg ikke skulle få mensen innen en uke/halv annen, skjønner jeg ingenting..

Når det gjelder spørsmålet om tidlig eggløsning så har jeg lest at selv om man sier at eggløsningen inntreffer 14 dager før forventet mens, så kan man ha eggløsning når som helst i syklus. Anbefaler EL-tester! Jeg bestiller mine fra Babyplan.no. Kjapp levering og bra priser.

Lykke til!.

Skrevet

tenkte å ikke stresse med el testing for da blir jeg så stressa he he:) men med sex annenhver dag så lever jo sædcellene i meg de to hele dagene som jeg da er på jobb og ikke har sex. blir jo bare en dag uten. sjansen for å bli gravid er vel der, for enten blir det til at jeg har sex på el og da ikke dagen før og etter, ellers blir det før og etter men ikke på el dag:) og disse svømmerne lever jo litt så de vil alltid drive og leke inni der hi hi:)

Skrevet

Jeg måtte bare ty til det alternativet siden mannen min jobber turnus, og derfor litt vanskeligere å få til sex annen hver dag. Men hvis du klarer det vil det jo uansett treffe EL-dag, og du har jo blitt gravid to ganger før så da funker det sikkert igjen :) Og svømmerne kan faktisk leve opptil 5 døgn!

Skrevet

he he ja noe må jo ha blitt riktig i denne kroppen siden jeg har to barn fra før:) første gikk jeg på pilla, andre satt på seks uker men tenkte aldri på el dager og sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...