Gå til innhold

Samboer gir jo totalt faen i det legene sier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 32 uker på vei, og siden eg var 19 uker på vei har doktorene & jormødrene vært redd for for tidlig fødsel.. Mye pga kynnere og eg begynte å modnes tidlig. Har en unge fra før, og er mye sliten fordi han er kommet i trassalderen. Fikk grei beskjed av gynekologen min og jordmødrene at eg måtte ta det med ro og at alt husarbeid og alt med ungen min måtte sambo ta(har fått sikkert hundre sånne beskjeder av de)

Men han driter i det.. Eg må gjøre absolutt alt, og han sitter bare i sofaen å glor på tv.. Er veldig trøtt og sliten for tiden, og får vondt i magen av ingenting.. Han sykemeldgte seg fra jobben fordi han ikke orket å jobbe og brukte meg som unnskyldning til å få en sykemeldingsgrunn!!!! Eg ble skikkelig forbanna!

Her ene dagen begynte eg å grine for eg hadde så vondt i magen men måtte ta klesvasken fordi det begynte å bli litt vel fullt på badet, og da spurte eg han hvorfor han ikke kunne være så snill å hjelpe meg. da sa han at han orket ikke... :-O :-O

Men han går å sier at eg må spørre om hjelp visst eg trenger det, og når eg først spør om hjelp så sier han jada og utsetter det og utsetter det.. Ene dagen spurte eg om han kunne rydde utav oppvasken å fylle i den igjen for vi var tom for bestikk og glass, da sa han at han skulle det.. Eg prøvde å hinte til det et par ganger om at han hadde lovd meg det, men da kom han plutselig med det at det var for sent å begynne med det nå og han skulle ta det imorgen.. Morgendagen kom og på kvelden endte det med at EG måtte rydde utav og inne oppvaskmaskinen..

Han er alltid sånn..

Det sliter så mye på meg.. Eg står tidlig opp med sønnen vår og leverer han i bhg, fordi sambo vil sove lenger.. Og eg kan ikke huske sist eg fikk sove litt lenger enn kl 7.. Han er sykemeldt fra jobb for å lixom avlaste meg, men driter jo i meg.. Herom dagen ble eg sendt på føden for de trodde vannet mitt var gått, og da fikk han panikk fordi han ikke ville bli pappa nå.. Han skulle ikke bli pappa før eg hadde termin så han hadde ik tenkt å bli pappa.. Veldig egoistisk..

Eg har vært på nippet til å kaste han på dør så mange ganger, for det er jo det sammen om han er her eller ikke..

Men kan jo liksom ikke bare gjøre det heller..

Foreldrene hans er veldig sånn at gravide skal behandles som prinsesser, for det er sånn det i det landet de kommer fra.

Når eg er på besøk der springer faren hans rundt som skulle tro eg var dronningen. Skal legge puter bak ryggen min ug under føttene.. Hadde de fått vite kossen sønnen deres er mot meg hadde de nok blitt ganske forbannet på han, fordi det er imot deres religion..

Men kan lixom ikke klage til de heller...

vet ikke hva eg skal gjøre.. vil bare gi opp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en ferie og reis hjem til mor eller andre og bli stelt med i en periode. Når du ikke er der så må han ta seg sammen. Alternativt kan du true med å invitere moren din til dere siden han ikke vil hjelpe til. Det kan fungere i noen tilfeller :-P

Skrevet

Kast den late megaegoisten rett på dør!

Går ikke an å oppføre seg slik, når han i tillegg har klart å få sykemelding p.g.a. av til tilstand.

Her må du ta "rev i seilene" og sette ham på plass en gang for alle!

Skrevet

Klart du kan kaste fyren på dør - ha høres ut som en egoistisk dust, spør du meg!! Her i huset hadde han ikke vart 5 min en gang. Hadde han ikke pakket kofferten selv skulle jeg fint pakket den for han....

Skrevet

Og jeg som trodde gubben gjorde lite....

Hadde kasta han på dør for lenge siden! Hvorfor kan du liksom ikke bare gjøre det?

Samtidig kan du selvfølgelig fortelle foreldrene hans hvorfor du ikke kan bo sammen med han.

Lykke til

Skrevet

Ja, dette hørtes ikke ut som en mann å ta vare på.

Hva positivt gir han deg i livet ditt?

Dersom listen er rimelig tom tror jeg du vet hva du bør gjøre.

Skrevet

han hørtes bare utrolig egoistisk ut. Jeg hadde kastet han på hove ut, og kofferten etter

Skrevet

du sier du ikke bare kan kaste han ut.... hvorfor i all verden ikke?

finn deg en moden mann som respekterer deg (når den tid kommer da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...