Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Samboer'n min synes jeg er sær fordi jeg liker rå løk under hvitosten...får stålånde resten av den dagen, men er kjempegodt Hvilke sære kombinasjoner kjører dere, eller vet dere om?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 sennep på leverpostei og jordbærsyltetøy på fiskepudding
~~DoraDora~~ Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Syltetøy på fiskepudding??? Usj...går det virkelig an å like det? Min rareste kombinasjon er : Majones på hvitost...men vet om flere som liker det også da:)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Brødskive med banan og kaviar:-) Favoritt for 10 år siden, men siden "alle" lo av matpakka mi slutter jeg med det he he
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg er veldig glad i pasta skruer og pose potetmos. Jeg har makaroni til alt, i taco/pita, på pizza og til komlene.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Samboern bruker kaviar og agurk. Jeg brukte før å spise sjokade og servelat. Mamma spiser det ennå.
Tokatter_USA Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg kan ikke spise kaviar uten agurk. Det er da helt vanlig? Her er det rareste jeg spiser spaghetti med ketchup. Folk her får kvalmefornemmelser når jeg nevner det, så jeg spiser det i hemmelighet. Jeg er jo klar over at det ikke akkurat er gourmet-mat, da. Svogeren min var i Norge på turné en gang da han gikk på high school. Han bodde hos en norsk familie og fikk høre dette en dag: "Today we are going to eat Italian for dinner." Og det var spaghetti med ketchup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå