hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Dattra mi har fått vannkopper nå, jeg hadde det som lita. så skal vel ikke være noe problem for meg nå. tenkte pga jeg er gravid om det kan skade på en måte?? noen som vet?
FruMamma med nr 2 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Nei, har ikke hørt at vannkopper er farlig, men røde hunder.
Fuglehjertet Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Vannkopper kan være farlig hvis du får det til bestemte tider i svangerskapet. Men du har blitt rubellatestet tidlig i dette svangerskapet eller i forrige. Den testen sier noe om du er immun eller ikke. Hadde du ikke vært immun hadde du fått ny vaksine nå. Så du har nok antistoffer nok.
FruMamma med nr 2 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Rubella er røde hunder ikke vannkopper.
Bic&Bac Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Vannkopper kan være farlig tidlig i svangerskapet eller rett før fødsel - men kun hvis du ikke har hatt det før eller er vaksiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå