iznogood Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hvor er du blitt av? Spendt på å høre hvordan du trives på treningstudio! :-)
Maud Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det føles som om jeg har vært der i maaange timer og dessuten løpt en maraton eller to. Jeg er dønn sliten, det verker i alle musklene og jeg orker ingen ting. Dessverre har jeg ikke vært innom døra på treningsstudioet. Den personlige treneren ventet forgjeves på meg i går. Vi har fått en velsignet omgangssyke inn i huset. Minstesnupp først på torsdag, Lillebror, mannen og jeg natt til fredag. Du hjelpe meg så dårlige vi har vært! Jeg er kvalm ennå og musklene verker, men nå tror jeg det verste er over. Kanskje det blir trening i morgen?
Mariamin Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Stakkars dere. Barna mine har aldri - bank i bordet- hatt omgangssyke. Storebror har faktisk aldri kastet opp før! Omgangssyke er forferdelige greier. Når alt er over, er man støl i muskler man ikke ante at èn hadde. Det værste er kanskje kvalmen. Æsj, jeg vil heller ha hodepine 10 ganger, enn å være kvalm èn gang!
frøydis m/ 4 Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Huff og huff! Det er vel ingenting som klarer å tappe en for krefter så fort og effektivt som omgangssyke. - Og så hele familien på en gang. Håper dere er bedre igjen alle sammen og at denne dagen innbyr til litt frisk luft i lungene,- det pleier å hjelpe mot det meste. god bedring til hele gjengen din Maud!
iznogood Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Uff! Det svaret hadde jeg viurkelig ikke ventet! Omgangsyke på hele familie, det er hårdt! Virkelig hårdt. Når man er kjempesyk selv og likevel skal stille opp for de små som også er syke og trenger masse. Har storebror vært heldig å unslippe? Ikke løp på trening før kroppen har fått hentet seg inn! Og riktig god bedring til dere alle sammen!
Maud Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Med fire - fem sengeskift på Lillebror var det ikke lett å rekke på do innimellom selv... Før mannen rakk å komme hjem fra jobb hang jeg over do mens Minstesnupp sto ved siden av for å undersøke hva jeg så etter ;-) Storebror er hos faren denne helgen. Har ikke hørt noe om at han er syk, så da regner jeg med at han har sluppet unna. Han blir ofte lei seg hvis vi snakker sammen på telefonen, så det gjør vi som regel ikke når det bare er snakk om en helg.
iznogood Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Kjære folk! Det var en hård økt! :-( Det er i sånne høve jeg ønsker meg tørketrommel... (note to self; gå og kjøpe en!) Når den ørtende dynen er på vask, og vi er gått over til tepper og andre feller alle sammen... Veldig bra at storebror ikke var der i sakens anledning, jeg er sikker på dere alle sammen ønsket dere langt vekk og bort! Drikk masse og ta pent vare på degselv! (At du tar vare på barna er jeg helt sikker på - så det behøver ikke nevnes :-) Stor klem fra regnbyen hvor vi bare har influensa... en småplage i forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå