Gå til innhold

Hjelp vi skal flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

og trenger da flyttebil. Skal flytte fra Tromsø til Midt-Norge ved årsskiftet. Noen som kan anbefale et bra flyttebyrå og/eller som vet priser på slike tjenester? Er jo 100 mil det er snakk om dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men til sammenligning.

For to år siden flyttet en bekjent av meg fra Bergen til Stavanger (tror jeg). Hun ga vekk mesteparten av møblene, også kjøpte hun nytt der nede, siden hun fant ut at det var billigere.

Jeg synes det virker veldig merkelig, men det var det hun sa.

Skrevet

Vi flyttet nettopp fra Tromsø til Sør-Norge, 200 mil, og betalte 13000 for flyttebil hos Hasselberg Transport, inkl. forsikring. Sendte ingen store møbler med da, det vi hadde av store møbler var gammel og slitt så vi solgte unna det og har kjøpt nytt.

Skrevet

Det er jo ikke lange stykket da.

Bruk Gule sider og kontakt flere ulike flyttebyråer og be om tilbud. Dette er viktig for ikke å betale for mye.

Skrevet

Og som andre her også sier, kvitt dere med det dere kan og kjøp heller nye ting(ikke nødvendigvis _nye_, brukte er et godt alternativ) når dere kommer fram.

Skrevet

Eller, hvis det ikke er snakk om så mye, og du har gammelt sertifikat, kan du jo leie lastebil inntil 3,5 tonn og pakke/kjøre selv. Det har vi gjort.

Skrevet

Da vi for 3 år siden flyttet fra Oslo til Trondheim betalte vi 16 000 kr for 25 km2. Det var det billigste av 5 firmaer vi forhørte oss med( vi flyttet da fra en 60 kvm leilighet og hadde ikke mange store møbler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...