trillemamma Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Min 13 år gamle niese ønsker seg dagkrem og nattkrem til bursdagen, fordi hun har hørt at det er bra for huden. Hvor mye kremer trenger så ung hud. Jeg renser huden morgen og kveld, og smører meg med fuktighetskrem samtidig. Jeg har fått mye finere hud etter at jeg begynte med det, men jeg begynte jo med dette når jeg var 25 år gammel.
Anne-B. Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Om hun har problemer med huden, så kan det være lurt å dra til en hudsalong for å få en analyse. Om huden ellers er frisk og kvisefri, så holder det med vann. Jeg har problemer med tett porer, så jeg bruker såpe, tonic water og hudkrem fra Clinique. Er veldig fornøyd med det. Om hun ikke har problemhud, så tror jeg ikke hun trenger noe sånt.
trillemamma Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Hun har ikke problemhud. En og annen kvise, men ikke noe særlig mye. Ja, jeg også tror at det holder med vann, men jeg vil være sikker før jeg sier noe til henne.
tante grusom master of law Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Det er i den alderen man begynner å produsere ekstra talg i huden, og da er det viktig å rense vekk for å forebygge at porene blir forstørret og danner svarte prikker. Det finnes flere serier for ung hud, apoteket har, vita har og esthetique har:)
trillemamma Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 Oki. Kan ta en tur på apoteket. Takk for svar. :-)
nickoline og supermann Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 DIOR har en serie som heter Iod. helt lette kremer med besyttelse og fuktighet. Den er laget for ung hud som ikke trenger noe heavy reparerende. Det er helt greit å gi ung hud en beskyttende krem som gir fuktighet. Synes hun skal holde seg langt unna sånne helt billige kremer. De er det så mye parabener og parfyme i ...... husker mitt første møte med oil of ulay.... jeg så ikke ut.
tante grusom master of law Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Ja den var det, husket ikke navnet ista, så jeg gadd ikke å skrive det, men iod er superbra!
Bunnies by night Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Jeg vet ikke angående så unge, men jeg ville tatt meg en tur til en hudpleier som har produkter. Dyre, men bra produkter for huden!
prekæs Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Min jente brukte 3 step til clinique i den alderen. Ikke så veldig dyr, men bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå