Gå til innhold

Hvor lenge brukte deres barn vognbaggen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 mnd, men det var bare fordi den ble for kort. Har brio kombi, og en stor jente. Så hadde nok brukt den minst dobbelt så lenge om jeg hadde hatt muligheten.

Skrevet

Storebror brukte bagen i 6 måneder.

Lillesøster er 2 måneder gammel og hun kommer til å bruke bagen så lenge som mulig.

Skrevet

4mndr fordi snuppa ville opp å sitte.. hu satt selv da hun var 4 mndr, så hun gulpa hver gang hun skulle opp i bagen. Var bedre å bytte til sportsvogna og heller legge setet litt tilbake enn at hu skulle sitte ustøtt i bagen. Hadde Dreami bag og kunne godt ha brukt den i lengre tid. Hadde den som reiseseng en god stund da...

Skrevet

12 mnd begge to, vi har en duo vogn og bagen er en av de største man får tak i i Norge (uten å spesialbestille)

Skrevet

6 mnd og 7 mnd

Skrevet

ca 5,5mnd og da så jeg ikke noe behov for å ha den lengre. Var midt på den kaldeste vinteren og han lå uansett i pose og da begynte det å bli trangt i bagen (selvom vi ikke hadde en av de minste bagene). Han lå like fint i sportsdelen i posen sin som i bagen. Mini satte seg opp sent og vi satte ikke opp ryggen på sportsdelen noen gang før han var ca 8mnd.

Syns som en annen her sier også, at det er bedre at de sitter stødig i sportsvogna når de kan sette seg opp selv, enn at de sitter ustødig i bagen. Har aldri skjønt de som triller rundt på en 1åring som sitter og vingler i bagvogna når man kan bytte til sportsvogn.

Skrevet

byttet ut bagen med sportsvogn som kan ligge heltflatt rett før jonas var 5 måneder.

Skrevet

Eldste brukte sofbagen i Teutoniaen i 8 mnd - Mini brukte Bugaboo-bagen i 7 1/2 mnd (og da ville hun opp og se, bagen var mer enn stor nok fremdeles;o))

Skrevet

hadde en gammel koelstra duo til eldste, og da måtte vi bytte da han var 6 mnd. Til vesla har vi en simo duo, og hun bruker bagen enda (7,5 mnd). Kommer nok til å bytte snart, men det er bare fordi hun er så nysgjerrig og vil se. Jeg kunne tenkt meg å bruke bagen enda lengre, og det er fortsatt litt plass igjen, til tross for at hun er en laaang jente.

Skrevet

Vokste ut av den da han var 5 mnd,og ville heller opp. Når vi byttet slapp jeg å gå å bære han lengre! Deilig! :) Nå ligger han bare tilbakelent å ser på verden og er superfornøyd som mamma! :)

Skrevet

bruker den enda. han er snart 9 mnd

Skrevet

1. mann brukte den i 4-5 mnd, måtte bytte til sportsvogn fordi eg ikkje klarte å løfte bagvogna inn i og ut av bilen (bekkenproblem etter svangerskapet). Nr 2 brukte bagen sist i forrige veke (10,5 mnd), men kan ikkje bruke den når ho er våken fordi ho snur seg og slenger armar og bein over kanten. Deilig å bruke den til soving, den er lun og god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...