Brillefint - Jadda! Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 ...som tia flyr. Burde vel vurdere å dra innom NAV snart å få ordnet med papirene der i gården... Og på jobb... Tiden går jo så fort! HERREGUD SOM Æ GLEDE MÆ! JOHO!
djan Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 gratulerer - da har du termin samtidig som meg ser jeg , alltid kjekt og passere noen milepæler :-) lykke til videre - så får vi vente i spenning på om det blir 08 eller 09 .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå