En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Holder på å gå igjennom katalogen til Sparkjøp nå - de er jo så billige, har skrivd lang liste! Men åssen er egentlig kvaliteten, størrelsene - store/små ? Andre erfaringer?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Kvaliteten er vel omtrent som man betaler for i de fleste tilfeller, men med noen hederlige unntak: tom og trine - veldig bra ulltøy. Kjøper ikke annet. utedresser - veldig gode dresser. Ikke vanntett, men som vinterdresser til kalde dager er de ypperlige. De tynne bevernylondressene er også kjempefine til dager med vind og sånt på høsten / våren. Regntøy - er jo tynt, så det går lett hull på de om barna leker litt villt. Men som ekstrasett er det kjempeflott. Og så glimter det jo til på de vanlige klærne, men jeg synes som oftest at bomullstøyet derfra veldig fort blir uformelig og utvasket.
Gjest irismor Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Kjøpte fleecedress til snuppa. Det er bukse og genser i rosa, lyseblå eller blå til kr 99.- Kjempefornøyd med den og ble like fin når den var vasket. Bestilte akkurat en til så vi har en ekstra på hytta.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 tenkte egentlig mest på voksenklærne jeg nå da:p sko og sånn..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 sko på sparkjøp er neinei, i hvertfall hvis det er sko du har tenkt til å gå en del med. De har fantastisk dårlig kvalitet og er vonde å gå med. Jeg har av og til kjøpt meg noen i skrikende farger som passer til ett enkelt antrekk feks, og da går det greit. Men sko til å bruke mye kjøper jeg andre steder, gitt. Derimot er undertøyet ganske bra der. Og ulltøy til voksne. De har en del treningstøy som funker bra. Men min erfaring er nok dessverre at voksenklærne har hakket dårligere kvalitet enn barneklærne.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Jeg har handlet mye på sparkjøp. Klærne blir veldig fort stygge, får en rar fasong for eksempel. Skoene er av moderat kvalitet, men vonde å gå med, så det hjelper ikke om de hadde holdt evig. Men undertøy og ulltøy kjøper jeg alltid på sparkjøp. Selv om jeg faktisk har opplevd at BH-stroppen revnet, og det var litt irriterende, men hva annet kan en vente av en BH til 39 kr. Kan jo kjøpe mange, og som oftest holder de noen år, og er like gode hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå