tiny med 3 små:) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 jeg har kynnere nesten i ett nå.... noen som vet hvorfor? jeg er bare 29+2. kan det være stress eller??
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 tja, jeg vet ikke helt.. men vet at på meg selv så får jeg veldig mye kynnere og maserier om jeg har dager der jeg stresser og gjør for mye.. så jeg prøver å ta det litt roligere nå..verdt forsøket hvertfall:) på sykehuset ba de meg hvertfall ta d roligere, da jeg måtte inn der med masse maserier..
tiny med 3 små:) Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 okei.... har sikkert mye kynnere pga stress da.... har 3 jobber for tiden så..... må jobbe mye nå sånn at jeg får foreldrepenger i permisjonstiden.... har ikke tid til å ta det med ro nå desverre.....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg har mye sterke og sammenhengende kynnere. Hjelper litt å ta det med ro, er blitt sykemeldt en periode også siden de ofte er vonde. Du bør prøve å være litt forsiktig. Faresignaler er dersom de blir vonde og rieaktige, regelmessige, blødninger ved siden av eller de tar seg veldig opp og blir kraftigere og kraftigere utover dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå