Gå til innhold

noen som har voksi pose med både sommer og vinter dyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal bruke sommer eller vinterdynen nå.. Her ligger på en ca 13 grader ute om dagen... så jeg tenker kanskje det er litt varmt med vinterdynen?

Lurer på å bruke sommerdynen og kanskje ha lammeskinn nedi posen??

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn,voksipose og dyne?? Høres veldig mye ut,spør du meg!

voksipose og en lett dyne er sikkert mer enn nok,ikke så lurt å kle på for mye heller da. Husk at de fleste kler på/pakker inn babyene sine for mye,slik at de er alt for varme oppi vogenene sine.

Skrevet

Har ikke tenkt å ha dyne i tillegg til voksiposen!!

Men på min voksipose kan du bytte ut "innholdet" i posen.. Så det blir en sommerpose og en vinterpose... Så det er dynen inni posen jeg lurer på :) hehe

Skrevet

Gutten min har sommerinnlegget i sin Voksipose nå, og et tynt og et tykt ullpledd i tillegg som de i bhg bruker ettersom hva vind og værforhold er.

Har som regel ull innerst på kroppen, og en fleecedress utenpå nå.

Skrevet

Vi har fortsatt sommerdyna inni til toåringen. Men har et ullpledd liggende i bhg i tillegg, da noen dager er kaldere enn andre. Tror kanskje vinterdyna blir litt varm i 13 grader. Da må babyen i tilfelle ikke ha på seg masse klær nedi der i tillegg! Blir veldig varmt i ulldyna.

Skrevet

Jeg vil bruke vinterdyne i voksiposen når den lille kommer. Men det kommer jo litt an på hvor varm en baby du har og hvor mye tøy du tar på ungen nedi posen. Du må nok heller prøve deg frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...