(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg har tre bokser Tan Can som jeg har fått i noe promo-greier, så om noen vil kjøpe de av meg så selges de for 100 kr boksen + porto. Greit om noen vil ha alle sammen. hehe. http://www.pucci.no/productdetails.php?product=3675 Det er nok til ca 3 behandlinger i en sprayboks. Ps: hilsen hun som synes pale is the new tan.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 helene. jeg så nå at de har gått ut på dato i 2007! *ler høyt* Men sender deg mer en gjerne en boks gratis, om du tørr forsøke. Kjekt om du står på et vått håndkle i dusjen når du sprayer deg, så slipper du å få brune føtter. Det ble nemlig jeg når jeg testa de....
Hikken Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Send i vei, blir ikke skremt av en dato ;-) Skulle jeg bli prikkete kan jeg jo legge ut bilde her så dere får noe og le av ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2008 hehe. ok, men send meg adressen din på en PM da,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå