Gå til innhold

Til dere som bruker selvbruningspray..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre bokser Tan Can som jeg har fått i noe promo-greier, så om noen vil kjøpe de av meg så selges de for 100 kr boksen + porto. Greit om noen vil ha alle sammen. hehe.

 

http://www.pucci.no/productdetails.php?product=3675

 

Det er nok til ca 3 behandlinger i en sprayboks. :D

 

Ps: hilsen hun som synes pale is the new tan.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helene.

 

jeg så nå at de har gått ut på dato i 2007! *ler høyt* Men sender deg mer en gjerne en boks gratis, om du tørr forsøke.

 

Kjekt om du står på et vått håndkle i dusjen når du sprayer deg, så slipper du å få brune føtter. Det ble nemlig jeg når jeg testa de....

 

 

Skrevet

Send i vei, blir ikke skremt av en dato ;-) Skulle jeg bli prikkete kan jeg jo legge ut bilde her så dere får noe og le av ;-)

Skrevet

hehe. ok, men send meg adressen din på en PM da,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...