nr2-imagen:) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har lekt siden uke 32.. MEN nå de 2 siste dagene og nettene har det kommet masse!! T-skjorten min om natten er full i stiv melk! Er nå 39+1... Kanskje fødselen nermer seg!!?
LadyBlackJack Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg har lekket melk siden ca uke 28-29, må sove med bh og ammeinnlegg,ellers har lakenet store flekker om morgenen med stivnet melk... herlig,hehe Vet ikke om d er et fødselstegn,men du er uansett nærmt fødsel da iom at du er 39+1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå