h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 ....endelig... en Nokia 3510 musikexpress Noen som har den? fornøyd/missfornøyd???
Gjest Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Kan nok ikke komme med noen meninger om den,men jeg kan jo gratulere med ny mobil:) Grattis!
Deidei Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jaaaaa... Jeg fikk min tidligere denne uka.. Er foreløpig veldig fornøyd.. Må lære meg litt mer da..hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg har den. Har hatt den noen måneder, og er kjempefornøyd. Bruker ikke musikk greiene i det hele tatt, men er fornøyd med selve telefonen.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Ikke 5310 altså? Den har jeg nemlig.... og jeg er veldig godt fornøyd. Har hatt telefonen i noen mnd nå. Musikkspilleren fungerer veldig bra, og telefonen er liten og nett.... det var det aller viktigste for meg når jeg kjøpte den ) Uansett... gratulerer med ny telefon )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå