nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Bare nysgjerrig på dere andre, jeg De fleste mine har nemlig kommet de siste 8 ukene..! Mest vann da, ligger nå på 3-4 på ødemskalaen. Og har fått brei nese, pløsete ansikt, pølsefingre som ikke passer ringene mine lengre, ankler som går i ett med leggen, "håndtak" på ryggen, store føtter som kun passer de største turskoene mine som jeg før kunne ha lester i osv =P Frem til uke 28 hadde jeg gradvis gått opp 7 kg. Det var ingen kilo som vistes spesiellt godt på kroppen, uteom magen da Mens de siste 8 ukene - opp 12 kg... Altså 19 til sammen.
LadyBlackJack Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg gikk opp endel 1 tri,mye grunnet røykeslutt og at jeg sluttet på medisinene jeg går på for adhd (disse hemmer matlysten). 2 Tri la jeg ikke på meg så mye, men nå i 3 tri har det tatt helt av! hehe La vel på meg ca 8kg i 1 tri, 3kg i 2 tri og 10 kg nå i 3 tri,altså 21 kg til sammen. har ti dager til termin,så håper småen kommer snart,så jeg ikke går opp mer! har en sinnsyk matlyst og et voldsomt søtbehov for tiden. :S
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg har lagt på meg gradvis frem til nå, men litt mindre de 4 siste ukene enn tidligere. Har gått opp totalt 10 kg og er i uke 28+ i dag.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 de fleste kiloene har kommet i 3. trimester, har gått opp 10-15-kg antar (vet ikke helt hva jeg lå på når jeg ble gravid, har et avslappet forhold til vekt)
lille spira Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg gikk ned 5 kg i 1.tri pga hyperemesis. Etter det har jeg gått opp til ca 0-vekt. To uker siden jeg var hos JM -skal igjen neste uke og blir spennende og se hvor mye jeg har lagt på meg de siste tre ukene. Vekta her hjemme mangler batteri - og vi er noen surrehuer begge to og glemmer å kjøpe det når vi er på butikken Er 31+1 så blir spennende og se om jeg får noen ekstra kg de siste ukene i svangerskapet
babygullz <3 vilde Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 jeg følte dem kom bang på i begynnelsen, og så gradvis på en ca 2 kilo i mnd..nå virker d som d øker litt mer på slutten, hadde nemlig gått opp 2 hele kilo på bare 11 dager.. har ødeme grad 1 bare.. mye flesk på rompa her hja...får håpe d fleske skal være godt til noe, at fødselen og ammingen tærer på d ekstra spekket mitt.
Girlygirl83 Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Gikk ned i vekt 1.trimester og begynnelsen av 2. Da kvalmen gav seg i uke 15 kom kiloene jevnt og trutt. Husker jeg ble sjokka da jeg hadde lagt på meg 6 kg på 3 uker, men de var sårt trengte. Har steget veldig jevnt til nå. Total vektoppgang nå i uke 34 er ca 14 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå