Gå til innhold

den berømte TAPPEN-langt nede og hard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har surfet litt ang dette....lurer på om det i det hele tatt er noe fasitsvar på hvordan den skal "oppføre"seg ved graviditet...noen sier den er hard og lukket ved grav. og myk og åpen om ikke men s andre sier omvendt..myk,hard,langt oppe langt nede,bakover framover forvirret!! noen som husker hvordan den var når dere fant ut dere var gravid??vedlig nysgjerrig på dette her. langt nede og hard..."rødmer" hva kan det bety?ikm 23-24.....første gang jeg har sjekket så.....noen andre "tappetafsere"som er klokerer enn meg på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se penilleinfo.no

Skrevet

pernille info.no mener j. var en liten skrive feil.

forstår meg ikke så mye på d j heller.

Skrevet

blir ikke så mye klokere av pernille jeg alså....

Skrevet

enig med deg jeg 04.05ønsker søsken.! flott side altså men det står jo ikke noe om det jeg lurte på..kunne bare se at alt var individuelt og hvordan sjekke den osv...

Skrevet

kanskje jeg skal legge meg i selen å tråle litt på nett for å se om jeg finner no` Il be back...... hi, hi

Skrevet

venter her jeg;)

Skrevet

var der jeg også isted men samme konklusjon som deg...får vel bare fortsette å bli kjent me den:)

Skrevet

Hallo,

Jeg har prøvd å tappetafse nå i 6 uker. Iløpet av disse seks ukene har tappen kjentes HEEEEELT like ut uansett når jeg har vært i sykløusen. Selv ved mensen har jeg ikke kjent noe forskjell... Prøver å kjenne nå også, men finner ingen forskjell. Har IKM på mandag og har gitt opp tappetafsing. :)

Skrevet

Helt enig med A1973 har lurekropp :-/. Synes min kjennes lik ut uansett når jeg kjenner på den, så jeg har også gitt opp! Holder meg til el-tester og temping i stedet. Men lykke til!!

Skrevet

Hei! Jeg har hørt at man skal heller prøve å fokusere på konsistensen enn åpningen på tappen.. For det er veldig vanlig at tappen er åpen langt uti sv.skapet.. Mens konsistensen blir en helt annen ved graviditet.. Hvis man er godt kjent med tappen sin, så er det fullt mulig å finne ut om man er gravid rett før ikm..=) Har ikm på tirsdag, og skal prøve å sjekke tappen idag.. Jeg er godt kjent med tappen min, så hvis den er nede og åpen kan jeg forvente mens om 2 dager.. Har begynt med tafsing i desember.. =)

Lykke til alle sammen! =)

Skrevet

hei j har kjent på min en stund og da har j fått kjent ordentlig på den.

i dag er den så langt opp, så j kjenner den nesten ikke.

har ikm 28.

har fått beskjed at j kanskje er gravid også. skal den være langt oppe da?

Skrevet

Min tapp var høøyt oppe nu.. Og helt flat? Har ikm om to dager.. Hvis den enda er høyt oppe imårn kan jeg være gravid.. Vanligvis bruker den å være åpen 2 dager før ikm, og ganske langt nede.. Blir to laaange dager i vente.. =)

Skrevet

Min er langt nede hele tiden og jeg klarer ikke å kjenne om den er åpen eller lukket. Virker helt lik hele syklusen. På Pernille står det jo at den kan være enten høy el. lav ved graviditet... ikke så lett å bli klok på det nei....:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...