Gå til innhold

vogn skilt hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt vogn slilt? jeg skulle bestille men blei sabla dyrt .nesten 400kr er det mye? jeg synes nå det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VOGNSKILT ER SKIKKELIG HARRY!!!!!!!! Skjønner ikke hvorfor folk absolutt må la alle andre vite HVA barna sine heter og NÅR de er født.

Oh det gjør det vel lettere for folk å kidnappe unger også. "Å ja, du heter Leander du ja. Kom hit Leander så skal jeg vise deg en søt kattunge"

Skrevet

Når jeg så dette spørsmålet måtte jeg bare gå inn og se... Såklart hvar det en "anonym" som måtte rakke ned på noen som synes vognskilt er fint. Spurte hun hva du syns kanskje? Eller var de bare litt hjelp hun ville ha??? Hold meningene dine for deg selv om du ikke blir spurt. Kanskje fått litt lite oppmerksomhet hjemme idag?

Skrevet

Ingen som har spurt deg din kalkun fitte om hva DUUUUU mener .Hun spurte hvor hun kunne få kjøpe ett.Hold meningene dine for deg selv.

Skrevet

takk for hjelpen jenter.jeg har nettopp bestilt,fikk med 2 flagg til og med ,da han er norsk/spansk. hi hi gøy.

Skrevet

Jeg syns skilt er litt fint jeg, selv om jeg ikke har det selv :) Noen som vet hvor man kjøper disse koseklutene med navn da???

Skrevet

nameonbaby.no

Tror de har kosekluter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...