Gå til innhold

Jeg synes den her siden er merkelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi man ikke er ukritisk enig i forskjellige spørsmål så er det visstnok synonymt med at man ikke har erfaring eller vet hva man snakker om?

Har dere noengang tenkt dere det faktum at en sak kan ha mange sider, og at ens erfaring ikke trenger å være lik en annens. Det er derfor det er sunt å ha meningsutvekslinger slik at man kan se en sak fra mange forskjellige synsvinker.

Det at man setter spørsmål ved noe er jo fordi man ikke føler man har alle de fakta man ønsker for å kunna uttale seg, men ellers har et generelt intresse for problemstillingen.Det betyr ikke at man er hverken uenig eller enig ler mangler kunnskap eller erfaring om temaet..Men man kan ha andre opplevelser og andre eraringer rundt et gitt tema.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må si meg helt enig med deg.

En sak kan også være utrolig forskjellig med forskjellige personligheter og mennesker involvert. Derfor kan en erfaring være helt forskjellig fra person til person selv om erfaringen i seg selv var lik...hmmm klønete sagt men håper du skjønner hva jeg mener :-)

Skrevet

Jo jeg skjønner hva du mener. :o)

Skrevet

Dytter denne. Trur flere har godt av å lese den.

Skrevet

Jeg er enig jeg også. Rekner med at det var innlegget jeg startet du siktet til. Men jeg mener det går begge veier også. Selv om feks du har en oppfatning med en ting kan jeg ha en helt annen oppfatning av samme tingen..Hehehe, litt rar måte å forklare det på.

Skrevet

Vi to er vel egentlig ganske enige vi. Var vel heller noen som reagerte på dine vegne og som la meninger i ting som ikke ble sagt som gjorde at jeg følte for å starte denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...