Gå til innhold

Symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Murring og "luftsmerter" i magen, trøtt, men ingen ømme bryster. IKM til fredag . Noen som ikke har hatt ømme bryster men allikevel testet positivt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan

jeg vet om mange som ikke har hatt ømme bryster før ikm, noen har ikke hatt det i det hele tatt gjennom svangerskapet...

så det er håp;-)

Skrevet

Takk for svar, ja da får man bare håpe.. Blir helt sprø av ventetiden,men flere av oss som er det tenker jeg,he,he ...;)

Skrevet

Jeg har vært gravid før, og da hadde jeg ingen symptomer før ikm!! Og det har jeg ikke nå heller..... Håper det er ett tegn... Vel, når jeg tenker meg om, så har jeg vært veldig trøtt den siste uka, men det kan jo bare være pga lite søvn forrige helg.. ;-)

Skrevet

Det eneste symptom jeg hadde på at først mann var på vei var manglende mens, ellers ingenting.

Så ja, det går fint ann å være gravid uten ømme bryster

Skrevet

jeg har lest en innpå her som mener at man ikke kan regne ømme bryst som ett sympt på graviditet om det kom før ikm??var man gravid så kom dette etter ikm...`??i så tilfelle er jo det bra for deg og ikke så bra for meg hihi:):) hengte meg veldig opp i dette for jeg har forferdlig ømme bryst og hatt det i en uke nå..ihvertfall....ikm 23-24 så da kommer vel tr denne gangen også:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...