Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Er det lett å holde seg til i en aktiv og travel småbarnsperiode? Gikk dere mye ned?
BettyBoob Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 er alane med gutten min på 2,5 og har klart å gå ned 8 kg på 4-5 uker kuttet ut poteter, pasta, brød og ris - spiser istedet masse fisk, grønnsaker og kylling, rent svinekjøtt osv. har brukt måltidserstatter til frokost og lunsj. funket som bare det her iallfall 59 kg står vekta på nå, og det er en stund siden sist ja!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Fikk du veldig vondt i hode og slapp den første tiden? Skal egentlig bare ned enn 4-5 kg. Men de siste kg er så vanskelige. Kanskje jeg skal prøve dette. Har du gått på kurs? Er et sånt eat kurs der hvor jeg trener. Går på lavkarbo.
Holly❄️ Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 skal du gå ned 4-5 kilo er ikke dette kuren for deg. Dette er en kur for de som skal ned minst 10-15 kilo...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 Er vel ikke kur, men en livsstil. Kanksje du kan fortelle hvordan jeg går ned da?
Gjest Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Er ikke lavkarbo noe for de som skal ned 4-5 kilo?? Why not?? Tror du tenker på ketolyse nå. Det er nok mest for de som skal ned flere kilo, men generell lavkarbo må da være helt supert for de som skal ned bare noen få kilo ) Det er helt ok å følge selv med familie og små barn. Kan jo begynne med å erstatte feks poteter, pasta og ris til middag med mer rent kjøtt, bønner, linser og grønnsaker..... Lykke til HI )
Holly❄️ Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Ketolysekuren er en kur. Den går du på max 6 mnd, så pause i 3 mnd, så eventuelt ny kur. Hvordan du skal klare og gå ned 4-5 kilo må bli opp til deg! Som Dr. Torkil sier: Ketolysekuren er utviklet for friske, voksne personer som har behov for å redusere vekten med ti kilo eller mer. Ketolysekuren er altså ikke ment for deg som bare ønsker en liten vektreduksjon på noen få kilo før badesesongen. Da anbefaler jeg heller regelmessig mosjon og enkel kostomlegging med vekt på mer frukt og grønnsaker.
Holly❄️ Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 ok, er det lavkarbo det er snakk om, funker det vel på 4-5kilo ja;) Ketolysekuren er jo noe annet.. hehe
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2008 Ja det er generelt mindre karbohydrater.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 menne, kun 6 mnd på ketolyse??? Gått på den i 9 mnd nå jeg.... jaja )
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2008 Har du gått ned mye palmesus?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 ja, gått ned 23 kg. Men har vært litt opp og ned på vekta, pga litt feil matinntak.....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. september 2008 Så bra.. Tror jeg får prøve meg på dette. Har du gått på kurs?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Nei, ikke noe kurs... kjøpte bare boka. Men jeg går på ketolyse da, ikke lavkarbo du må jo ikke finne på å gå på så streng diett når du skal ned så lite
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. september 2008 Nei skal ikke det. Bare et lavkarbo kosthold. Har kurs der jeg trener så har lyst til å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå