Gå til innhold

Dere som spiser lavkarbo


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lett å holde seg til i en aktiv og travel småbarnsperiode? Gikk dere mye ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er alane med gutten min på 2,5 og har klart å gå ned 8 kg på 4-5 uker :)

kuttet ut poteter, pasta, brød og ris - spiser istedet masse fisk, grønnsaker og kylling, rent svinekjøtt osv.

har brukt måltidserstatter til frokost og lunsj.

funket som bare det her iallfall :)

59 kg står vekta på nå, og det er en stund siden sist ja!

Skrevet

Fikk du veldig vondt i hode og slapp den første tiden? Skal egentlig bare ned enn 4-5 kg. Men de siste kg er så vanskelige. Kanskje jeg skal prøve dette. Har du gått på kurs? Er et sånt eat kurs der hvor jeg trener. Går på lavkarbo.

Skrevet

skal du gå ned 4-5 kilo er ikke dette kuren for deg. Dette er en kur for de som skal ned minst 10-15 kilo...

Skrevet

Er vel ikke kur, men en livsstil. Kanksje du kan fortelle hvordan jeg går ned da?

 

 

Skrevet

Er ikke lavkarbo noe for de som skal ned 4-5 kilo?? Why not??

Tror du tenker på ketolyse nå. Det er nok mest for de som skal ned flere kilo, men generell lavkarbo må da være helt supert for de som skal ned bare noen få kilo :o)

 

Det er helt ok å følge selv med familie og små barn. Kan jo begynne med å erstatte feks poteter, pasta og ris til middag med mer rent kjøtt, bønner, linser og grønnsaker.....

 

Lykke til HI :o)

Skrevet

Ketolysekuren er en kur. Den går du på max 6 mnd, så pause i 3 mnd, så eventuelt ny kur.

 

Hvordan du skal klare og gå ned 4-5 kilo må bli opp til deg!

 

Som Dr. Torkil sier:

Ketolysekuren er utviklet for friske, voksne personer som har behov for å redusere vekten med ti kilo eller mer. Ketolysekuren er altså ikke ment for deg som bare ønsker en liten vektreduksjon på noen få kilo før badesesongen. Da anbefaler jeg heller regelmessig mosjon og enkel kostomlegging med vekt på mer frukt og grønnsaker.

 

Skrevet

ok, er det lavkarbo det er snakk om, funker det vel på 4-5kilo ja;)

 

Ketolysekuren er jo noe annet.. hehe

Skrevet

Ja det er generelt mindre karbohydrater.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

menne, kun 6 mnd på ketolyse??? Gått på den i 9 mnd nå jeg.... jaja :o)

Skrevet

Har du gått ned mye palmesus?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, gått ned 23 kg. Men har vært litt opp og ned på vekta, pga litt feil matinntak..... :P

Skrevet

Så bra.. Tror jeg får prøve meg på dette. Har du gått på kurs?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, ikke noe kurs... kjøpte bare boka. Men jeg går på ketolyse da, ikke lavkarbo ;) du må jo ikke finne på å gå på så streng diett når du skal ned så lite :)

Skrevet

Nei skal ikke det. Bare et lavkarbo kosthold. Har kurs der jeg trener så har lyst til å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...