Gå til innhold

Ektepar med forskjellig bosted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig teit? På grunn av jobb vil min mann flytte til Oslo for en stund, evt må han fly fram og tilbake hver dag fra Bergen, og vi ble enige om at det er like greit at han har hybel der og kommer hjem i helgene. Men jeg har flere venninner som sier at vi bare kan gi opp hele forholdet med en gang da, for hvis han sitter alene i Oslo kommer han til å være utro og bli helt ansvarsløs. Han bør i såfall få ha barna annenhver uke med seg osv, ellers blir det urettferdig og han bør også lære å bli ansvarlig/ta seg av barna og de mener at jeg bør bare separeres med en gang fordi det blir bare tull med ulikt bosted.

Er det noen som har erfaring med dette? Vi syntes det hørtes greit ut, for vi vil ikke skilles, men jeg vil heller ikke flytte. Men blir det for mye stress å bo fra hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok kuttet ut de lite støttende "venninnene" og gjort de jeg og mannen hadde planlagt.

Skrevet

Synd og si det men; For noen fææle venninner du har!

Vet om mange forhold som du beskriver som fungerer utmerket! Så lenge dere er innstilt på at det er sånn det blir og at det får vi lære og leve med så kommer det nok til å gå utmerket!!

Skrevet

Vi gjorde det i et halvt år. Til overmål delte han leilighet med en venninne. Det er snart 10 år siden, og vi er like gift og like glad i hverandre enda!

Dropp vennene fremfor mannen! Og at han skulle ha med seg barna? Hva slags hverdag blir det for dem, da? Da må dere jo ha en stor leilighet i Oslo også da.

Skrevet

Å herlighet for noen venner du har da! Mine foreldre har da klart dette i mange år, og de har et helt suuuupert forhold! Svigerforeldrene mine var et helt år fra hverandre pga arbeid, men de er da enda lykkelig gift, om ikke mer lykkelig!

Dette går helt fint, slapp av:-)

Ps, finn deg noen nye venner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...