Mana83 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 tog lakserolje sist gang,drøyet fødselen mye men han kom jo ittekvert,vurdere det nå,hihi..off..eg eså klar:D
Reiki 73 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det blir ikke anbefalt å bruke lakser olje lenger, litt usikker på hvorfor.
Mana83 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 leste ett eldre innlegg her om lakserolja å at noen hadde fått hjerneskadet unge pga det,hmm..tror eg droppe det :S
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Hjerneskade av lakserolje? Hvis det der virkelig er sant, så tror jeg ikke at selveste Rikshospitalet hadde hatt det på "fødeoppskrift" siden sin.. Men du må jo nesten være moden uansett for at lakserolja skal funke, ellers ender du jo bare opp med sår rumpe og vonde kynnere/magekramper, men du får iallefall tømt deg..ehhehe!
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Har du link til den fødselsoppskrift siden?
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 http://www.krakle.com/ventenett/igangsetting.html
Mrs. Bouquet Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Men denne linken er en privat hjemmeside, Etter som jeg forstår er det kun sexakten som er beskrevet øverst som er anbefalt av Rikshospitalet. Den andre rådene/tipsene er noe hun som har skrevet hjemmesiden har funnet andre steder. Lakserolje er generelt frafrådet for å sette i gang fødsel fordi det kan føre til styrtfødsel eller føre diverse unyttige plager for den gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå