Kazaya er fødeklar Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hei! Kan dere hjelpe meg med deres erfaringer? Denne mnd skulle jeg teste el med tester og bestillte en pakke med billigtester på nett (www.billige-tester.no). Samtidig kom en gravid veninne til meg med sine eltester som hun hadde til overs, Quick Respons. Jeg prøvde begge og fikk helt frustrerende ULIKE resultater!! Etter min egen beregning ut fra syklus skulle el være Tors.18/9. Med billig testene fikk jeg det mest (sterkest strek men ikke sterk nok til å skulle være positiv) på Mandag også ble streken bare svakere og svakere utover uken og i går var den nesten helt hvit...Altså INGEN klare tegn på el. MENS... På Quick Respons fikk jeg tydelig positivt utslag på Onsdag den 17/9. Jeg velger selv å tro at jeg faktisk hadde el på torsdag og at quick respons sine tester var de riktige. Men jeg blir jo usikker når billigtestene sier noe helt annet. Står jo at de skal være 99% sikre?? Noen erfaringer eller synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå