Gå til innhold

Hva er det rareste du har spist eller sett i form av spiselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min har ofte tørket blekksprut og glassmanet som da er typisk ingridienser fra Asia. Selv sier jeg nei takk til det.. he he

Har spist mye rart opp gjennom årene, men har unngått det ekleste som tekstikler, husdyr og slike ting.. (det spiser ikke min mor altså!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aligatorkjøtt og frityrstekte froskelår. Begge deler smakte som kyllingvinger...

Skrevet

lammehjerne...... Glad jeg ikke viste det før etter at jeg hadde spist det.hehe:)

Skrevet

Har spist blekkspruttentakler på spagettien en gang, smakte gummistrikk :(

Venninna mi har spist stekt gresshoppe, var visst ikke så mye å skryte av.

Foreldrene mine har spist smalahove, men det er det jo mange som gjør...og griseknoke, yuck!

Skrevet

Griselabber. Er tradisjon på lillejulaften hos familien til mannen min. Serveres med sennep og flatbrød, så er ikke så mange muligheter til å bli mett av tilbehøret heller :-p

Skrevet

Beverstek. Får en litt ullen smak i munnen når jeg ser oppskrifter hvor bever inngår. Mulig det er godt, men hadde vært morsomt å høre fra noen som har spist det.

Skrevet

Her var det mange deliktasser.. he he

Bever ja, fikk på en måte rar forestilling om at det må smake veldig tørt?

Skrevet

Blåsjell. Husker ikke akkurat hva det smakte, kan ikke si at jeg erindrer det som veldig stygt, men det er nok ikke noe jeg kommer til å spise veldig ofte selv om jeg hadde fått tak i det ofte.

Samboern sier det smakte grusomt, men han liker ikke å smake på noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...