trollmor & trollungene Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har en gutt på 15 mnd, født i juni 07. Venter lillebror i desember 08.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Da har det gått fort. Jeg fikk en i mars 07 og venter neste i april 09
trollmor & trollungene Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Ja. litt raskere enn vi hadde forutsett. Litt sjokkert til å begynne med, men nå bare gleder vi oss Har du noen tips til hvordan man kan forsøke å forberede førtsemann til at det kommer en til når de er så små kanskje??
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 fikk i januar 07, og har termin slutten av desember/tidlig januar.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Fikk i mai 07, venter i april 09
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Fikk i oktober 07, venter i februar 09
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 jeg fikk en maigutt i 07 og nå er det bare en måned til lillebror ventes. blir 17 måneder imellom dem. Jeg har forsøkt etter beste evne å snakke om lillebror i magen som skal komme ut å bo sammen med oss og som gleder seg til å treffe den store flotte storebroren sin, meeeen han skjønner nok desverre ikke helt hva mamma babler om! det blir nok et lite sjokk er jeg redd når han innser at her skal mamma og pappa deles med noen andre....
monika 3+1 i magen:) Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 fikk ei jente i mars 07 og venter nå gutt jan 08;)
erotica80 *3boys1girl Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Fikk gutt nr tre 20.juni 07 og venter nå barn i starten -midt av mars 09..
theal Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Ja.. fikk ei jente i februar 07, og gravid igjen..termin i mai..
TeBax Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Fikk snuppa i april 07 og har termin i midten av oktober 08 =)
oktoberjentene;) Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Fikk en gutt i juli 2007 og venter ei lita jente nå i overgangen oktober/november... blir ca 15 mnd imellom ) veeeeldig spent på hvordan det blir å ha en nyfødt hjemme sammen med en uro kråke på 15 mnd
Blåmandag¤ Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Fikk en jente i august 2007, venter nestemann i februar 2009. Har en jente til som blir 7 i januar.
Fire småtroll Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Jeg fikk ei jente i mai 2007, og har termin i midten av februar med neste.. Blir vel 21 mnd mellom her, regner med travle tider, siden jeg også har to eldre gutter ;-)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 Har ei jente født jan 07, venter gutt 23okt
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 Tigergutt er født i april 2007 og får en lillesøster i desember. 19-20 mnd mellom. Vi peker på magen og sier baby og han er veldig opptatt av mammas mage. Men jeg tror ikke han får med seg så mye... Har uansett hørt at de ikke nødvendigvis blir sjalu med en gang, men av og til når de blir litt større. Vi skal la storebror åpne presangene babyen får og passe på at jeg leker med ham når pappa'n er hjemme og kan passe babyen. Ellers blir det jo jul like etterpå, og det er stas for små gutter!
Heaven har født::) Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Vi fikk ei vakker lita snuppe 24 august 07 , og venter nå en liten gutt (helt sikkert en liten kjekkas) rundt 20 desember:)
Mamsen87 :) Skrevet 20. september 2008 #18 Skrevet 20. september 2008 Jeg fikk gutten min i mars 07 og venter på lillebror i desember 08
marmelade Skrevet 20. september 2008 #19 Skrevet 20. september 2008 fikk i mars 07,å venter i januar 09
SuperMoM*to jenter* Skrevet 20. september 2008 #20 Skrevet 20. september 2008 fikk ei jente i begynnelsen av Januar 07 og venter ei jente til nå i slutten av Oktober:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 20. september 2008 #21 Skrevet 20. september 2008 Fikk gutt i mai-07 og venter en gutt i slutten av oktober. det blir ca 17 mnd mellom de to. Har ei på 9 fra før.
trollmor & trollungene Skrevet 20. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. september 2008 Hehe, så artig at det er flere av oss
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 21. september 2008 #23 Skrevet 21. september 2008 fikk en gutt 27 januar, og har termin 17 nov ) (jente denne gang)
wirre;o) Skrevet 21. september 2008 #24 Skrevet 21. september 2008 nei. har ikke noen i magen ennå.. men håper det skjer snart. lillewirre er født i februar 2007.
tett og nett Skrevet 21. september 2008 #25 Skrevet 21. september 2008 jepp.. jeg fikk en gutt i mars 2007. og venter en baby i nov(vet ikkje kjønn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå