Mana83 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 va helt klar igår kveld da det kom det jeg tror er tegninger eller hva det kalles,noen som har erfaring med dette? det startet ikke slik sist gang men da gikk jeg over tiden å tok lakserolje for å sette det i gang:P La meg igår kveld med god tro at jeg skulle våkne med rier inatt,men nada :S jeg ble jo helt klar:D så litt skuffa nå, prøvde t.o.m å ha sex for å virkelig sette igang,hihi.. føle meg rar i kroppen,tror noge ska sje,men e vel bare innbildning å ønsketenkning:S årh..frustrerene:D
jente08+spire11<3 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 hvis du har hatt litt brun/blodig utflod ville jeg tatt kontakt med føden for å høre hva de sier. er ikke bare og bare hva man skal gjøre i sånne situasjoner. ville ringt føden jeg.
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Er det ikke bare rester etter en tegningsblødning da? Jeg hadde sånn onsdag forrige uke, og det har enda ikke skjedd no... Jeg er oxo flergangsfødende..
Mana83 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 når har du termin da? eg håpte det sko sje noge snart eg,blei jo superklar,men men,får vel bare venta å se :/
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Mens termin 29/9 og ul termin 10/10.. Hadde passet ypperlig med fødsel nå i helga! heheh! Men tviler på at noe skjer her iallefall..
Mana83 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2008 har termin 9.10 eg,så det ejo mindre en 3 uker til så blir jo ikke prematur hvis han komme nå føle meg lurt,hehe...tegningsblødning,det e baby innen kort tid for meg,hihi:Pmen går vel over termin typisk,gikk 10 dager over tid me han forrige så..
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Jeg døøøør på meg om jeg går over denne gang jeg oxo..
Mana83 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2008 ja eg og...e klar nå så 5 uker te er ikke aktuelt:P
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 ååhr, kunne ikke vært mer enig asså! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå