Gå til innhold

Mange her som har giftet seg i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være helt ærlig har jeg alltid drømt om et stort bryllup i kirke etc...

Har sett på kjoler og diverse, men så slår det meg plutselig at jeg tar meg selvi å tenke at det hadde vært så koselig og bare tatt med forlovere til et eller annet ekstisk sted for å gifte seg!

Begynner å lure på om jeg faktisk er gal.. Vet at svigermor hadde "drept" meg om vi hadde gifta oss i Roma etc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i Paris, men hadde alle gjestene med hos da. Var andre gang for oss begge, så vi hadde ikke så mange gjester, mener vi var 68 tilsammen:)

Skrevet

vi reiste til spania i sjømannskirken helt topp spør du meg. De nærmeste var med så vi var 23. De fleste tok det som en liten ferie tur og var der en uke. Anbefales

Skrevet

Vi skal gifte oss i Madrid om under en uke:) *spent*

Egentlig skulle vi bare " stikke av", etter å ha fått oss forlovere og snakket om full pakke-bryllup en god stund. Forloverne ropte da ut at de selvfølgelig skulle være med og plutselig var vi 18 stykker. Eneste familie er søsken, ellers er det bare gode venner.

Så tar vi den store familiefesten neste år! Veldig greit, for da kan vi ha en uformell fest:)

Skrevet

Vi ville IKKE ha et tradisjonelt kirkebryllup her hjemme, så vi reiser med nærmeste familie til Orlando, Florida og gifter oss i Disney World:o) Det kommer til å bli et drømmebryllup! I tillegg får vi 3 uker i USA sammen med familien:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...