Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 magen min er litt liten og jm sier det er for at jeg får en liten baby. men nå som magen har synket så mye i det siste har jeg mistet magen. nå ser jeg nesten bare feit ut, sånn øl vom liksom.. egentlig er jeg litt bekymret men var hos jm i går og hun sa at det så helt fint ut. uff..
Gjest Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 må lege ved at jeg er i uke 39 og ser ut som om jeg er i uke 30 eller noe.,
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 huff,stakkars deg..Men d virker som babyen har d bra? Mora mi fikk spørsmål om hu hadde mista babyen 1 mnd før hun fikk storesøstra mi.. lite hyggelig situasjon..hvor lenge har du igjen da?
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 jeg har 14 dager igjen til ul termin. selv mener jeg at det bare er 7 dager igjen. stakkar mamman din. da hadde jeg blitt rasende. men jeg berer babyen langt inne pluss at magen har sunket på rekord fart.. og babyen har det helt fint. sparker og styrer vær dag. men det føles også at det ikke er like mye fostervann der og jeg har ikke lekket noe heller.
lillegulletvårt=) Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 hm samme her og ...jM sa at jeg var liten ,og fikk ei lita snelle ,bedre enn en stor en forsikret hun meg om ,vet ikke jeg men blir litt stresset da magen svinner litt...føler ikke jeg har lekket foster vann jeg heller. har termin ak likt som deg forresten ...både mens og Ul ..jajaa skal faktisk sjekke til uken om det er nok fostervann osv ...ikke pga det jeg er redd men den timen har vært der lenge ,og det er faktisk helt ok nå,da jeg tnker sånn på det .
Gjest Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 jøss! du er heldig som skal på ul kontroll. for jeg må reise 2 timer en vei for og kjekke om det er nok forstervann. også har symfyse målene mine sunket under den røde linja. men så hvit i det grønne feltet. men jeg skal få jm til og se hvor moden jeg er neste uke. da skl jeg også si jeg er mer beskymret over str på magen. men oplever du at du ser babyen veldig godt rompa og beina for de gjore jeg ikke for to uker siden. men nå så kan jeg ligge på rygg og se rompa kjempe godt og jeg kan se beina ligge på siden av magen min. det er det som får meg til å undres på om det er for lite vann der inne.. men er liksom ikke noe kult når folk kommer og sier at jeg har liten mage. for da blir jeg bare mer stressa over at den er liten. men skjer det ikke noe innen en uke SKAL jeg på ul og se hvordan det går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå